Bu böyle giderse daha çok firma kapanır merak etmeyin özelliklede büyük çapta firmalar.
Örnek vermek gerekirse x firmasının aylık 10.000 ytl geliri vardı 7.000 ytl gideri. gider hala var ama gelir yok, ufak çaptakiler 300 ü 500 ü cebinden verir belki ama hiçkimse 7.000 ytl yi uzun süre cebinden vermez(veremez)... Şu an aylık 2.000 ytl civarında giderim var ve 2 aydır cepden yiyiyorum bu böyle ne kadar daha gider bilinmez...
Piyasa Öldümü
199
●11.746
- 10-09-2008, 13:06:48Üyeliği durdurulduTabiki bu görüşte de haklısınız sayı olarak fazlayız ancak kurumsal mantıkla düşünürseniz A şirketi küçük bir imalathanedir, hostingini netten duyar veya tanıdık vasıtasıyla senden benden alır, B şirketi kobi tabir ettiğimiz şekilde orta ayar bir şirkettir netone, koç.net, doruk gibi köklü ve kurumsal firmalara yönelir.My_X adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Para kazandıran kişi A şirketi değildir B şirketidir, bizim B şirketine hizmet sunabilmemiz içinde bu firmalarla aynı çatı altında kurumsal bir yapıyla hareket etmemizden geçer. - 10-09-2008, 13:07:28Üyeliği durduruldukankenan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kankenan Haklisin adam vergi ödüyor her ay ve işler durdugu zamanda
zararina çalişiyor vergi bedava ödüyor buda olmamasi lazim.
- 10-09-2008, 13:08:07Üyeliği durdurulduSen kurumsal değilsin abim. okulunu falan takip etmen gerek buralarda para kazanamazsın benden tavsiye sana.HDDServers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Faaliyet belgesi deme, yanımda çalışan eleman için başvurdum faaliyet belgesini 16 yaşında kendisi. - 10-09-2008, 13:09:17Üyeliği durduruldugrikare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şöyle bişey var. onların sesi çıkmıyorsa demek ki onlarda bir durgunluk yok, aksibe bir yükseliş var. Yükseliş var, bizde düşüş var şunu çıkarırım ordan ben;
biz kötüyüz, herkes oraya kaçıyor. - 10-09-2008, 13:10:39Üyeliği durduruldugrikare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kurumsalim kardesim kurumsal olmasam belge almam ! merak etme biz her zaman burdayiz. burda olucaz yakinda r10 da gerekli belgelerimizi de yayinlicaz.
Benim yaş 21 lise bitti sen nediyorsun.