• 10-09-2008, 13:05:41
    #19
    Bu böyle giderse daha çok firma kapanır merak etmeyin özelliklede büyük çapta firmalar.
    Örnek vermek gerekirse x firmasının aylık 10.000 ytl geliri vardı 7.000 ytl gideri. gider hala var ama gelir yok, ufak çaptakiler 300 ü 500 ü cebinden verir belki ama hiçkimse 7.000 ytl yi uzun süre cebinden vermez(veremez)... Şu an aylık 2.000 ytl civarında giderim var ve 2 aydır cepden yiyiyorum bu böyle ne kadar daha gider bilinmez...
  • 10-09-2008, 13:06:48
    #20
    Üyeliği durduruldu
    My_X adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şöyle durum var... Sayı olarak fazlayız...
    bu forumdan bir kimse, koç.net ten hizmet alacağınza gelir sizden alır.
    birlikten kuvvet doğar.
    Tabiki bu görüşte de haklısınız sayı olarak fazlayız ancak kurumsal mantıkla düşünürseniz A şirketi küçük bir imalathanedir, hostingini netten duyar veya tanıdık vasıtasıyla senden benden alır, B şirketi kobi tabir ettiğimiz şekilde orta ayar bir şirkettir netone, koç.net, doruk gibi köklü ve kurumsal firmalara yönelir.

    Para kazandıran kişi A şirketi değildir B şirketidir, bizim B şirketine hizmet sunabilmemiz içinde bu firmalarla aynı çatı altında kurumsal bir yapıyla hareket etmemizden geçer.
  • 10-09-2008, 13:07:28
    #21
    Üyeliği durduruldu
    kankenan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu böyle giderse daha çok firma kapanır merak etmeyin özelliklede büyük çapta firmalar.
    Örnek vermek gerekirse x firmasının aylık 10.000 ytl geliri vardı 7.000 ytl gideri. gider hala var ama gelir yok, ufak çaptakiler 300 ü 500 ü cebinden verir belki ama hiçkimse 7.000 ytl yi uzun süre cebinden vermez(veremez)... Şu an aylık 2.000 ytl civarında giderim var ve 2 aydır cepden yiyiyorum bu böyle ne kadar daha gider bilinmez...

    Kankenan Haklisin adam vergi ödüyor her ay ve işler durdugu zamanda

    zararina çalişiyor vergi bedava ödüyor buda olmamasi lazim.
  • 10-09-2008, 13:08:07
    #22
    Üyeliği durduruldu
    HDDServers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben degil ! faliyet belgesi olmayanlar gidicek tek tek kurumsal olanlar kalicak
    Sen kurumsal değilsin abim. okulunu falan takip etmen gerek buralarda para kazanamazsın benden tavsiye sana.

    Faaliyet belgesi deme, yanımda çalışan eleman için başvurdum faaliyet belgesini 16 yaşında kendisi.
  • 10-09-2008, 13:09:17
    #23
    Üyeliği durduruldu
    grikare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tabiki bu görüşte de haklısınız sayı olarak fazlayız ancak kurumsal mantıkla düşünürseniz A şirketi küçük bir imalathanedir, hostingini netten duyar veya tanıdık vasıtasıyla senden benden alır, B şirketi kobi tabir ettiğimiz şekilde orta ayar bir şirkettir netone, koç.net, doruk gibi köklü ve kurumsal firmalara yönelir.
    Para kazandıran kişi A şirketi değildir B şirketidir, bizim B şirketine hizmet sunabilmemiz içinde bu firmalarla aynı çatı altında kurumsal bir yapıyla hareket etmemizden geçer.

    şöyle bişey var. onların sesi çıkmıyorsa demek ki onlarda bir durgunluk yok, aksibe bir yükseliş var. Yükseliş var, bizde düşüş var şunu çıkarırım ordan ben;

    biz kötüyüz, herkes oraya kaçıyor.
  • 10-09-2008, 13:10:11
    #24
    Merdiven altı oldukdan sonra tabi piyasa ölür. Adam 50 liraya gen.tr kayıt ettim diye müşteri keklerse, utanmadan birde bunu burda iddaa ederse piyasa ölür tabiki..
  • 10-09-2008, 13:10:39
    #25
    Üyeliği durduruldu
    grikare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen kurumsal değilsin abim. okulunu falan takip etmen gerek buralarda para kazanamazsın benden tavsiye sana.
    Faaliyet belgesi deme, yanımda çalışan eleman için ibaşvurdum faaliyet belgesini 16 yaşında kendisi.

    Kurumsalim kardesim kurumsal olmasam belge almam ! merak etme biz her zaman burdayiz. burda olucaz yakinda r10 da gerekli belgelerimizi de yayinlicaz.

    Benim yaş 21 lise bitti sen nediyorsun.
  • 10-09-2008, 13:11:29
    #26
    Üyeliği durduruldu
    hdd heryerin içine ediyosun. bu konuya da ettin. hdd diye bi konu aç, içinde dalaşın

    mantıklı konuları berbat etmeyin.
  • 10-09-2008, 13:12:17
    #27
    Üyeliği durduruldu
    hala sidik yarışı yapıyorsunuz birbirinizi bile desteklemeye gücünüz yok tost satmaya devam...