grikare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen kurumsal değilsin abim. okulunu falan takip etmen gerek buralarda para kazanamazsın benden tavsiye sana.
Faaliyet belgesi deme, yanımda çalışan eleman için ibaşvurdum faaliyet belgesini 16 yaşında kendisi.

Kurumsalim kardesim kurumsal olmasam belge almam ! merak etme biz her zaman burdayiz. burda olucaz yakinda r10 da gerekli belgelerimizi de yayinlicaz.

Benim yaş 21 lise bitti sen nediyorsun.