Tabiki bu görüşte de haklısınız sayı olarak fazlayız ancak kurumsal mantıkla düşünürseniz A şirketi küçük bir imalathanedir, hostingini netten duyar veya tanıdık vasıtasıyla senden benden alır, B şirketi kobi tabir ettiğimiz şekilde orta ayar bir şirkettir netone, koç.net, doruk gibi köklü ve kurumsal firmalara yönelir.
Para kazandıran kişi A şirketi değildir B şirketidir, bizim B şirketine hizmet sunabilmemiz içinde bu firmalarla aynı çatı altında kurumsal bir yapıyla hareket etmemizden geçer.
şöyle bişey var. onların sesi çıkmıyorsa demek ki onlarda bir durgunluk yok, aksibe bir yükseliş var. Yükseliş var, bizde düşüş var şunu çıkarırım ordan ben;
biz kötüyüz, herkes oraya kaçıyor.