My_X adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şöyle durum var... Sayı olarak fazlayız...
bu forumdan bir kimse, koç.net ten hizmet alacağınza gelir sizden alır.
birlikten kuvvet doğar.
Tabiki bu görüşte de haklısınız sayı olarak fazlayız ancak kurumsal mantıkla düşünürseniz A şirketi küçük bir imalathanedir, hostingini netten duyar veya tanıdık vasıtasıyla senden benden alır, B şirketi kobi tabir ettiğimiz şekilde orta ayar bir şirkettir netone, koç.net, doruk gibi köklü ve kurumsal firmalara yönelir.

Para kazandıran kişi A şirketi değildir B şirketidir, bizim B şirketine hizmet sunabilmemiz içinde bu firmalarla aynı çatı altında kurumsal bir yapıyla hareket etmemizden geçer.