kankenan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu böyle giderse daha çok firma kapanır merak etmeyin özelliklede büyük çapta firmalar.
Örnek vermek gerekirse x firmasının aylık 10.000 ytl geliri vardı 7.000 ytl gideri. gider hala var ama gelir yok, ufak çaptakiler 300 ü 500 ü cebinden verir belki ama hiçkimse 7.000 ytl yi uzun süre cebinden vermez(veremez)... Şu an aylık 2.000 ytl civarında giderim var ve 2 aydır cepden yiyiyorum bu böyle ne kadar daha gider bilinmez...

Kankenan Haklisin adam vergi ödüyor her ay ve işler durdugu zamanda

zararina çalişiyor vergi bedava ödüyor buda olmamasi lazim.