• 30-12-2012, 17:07:42
    #19
    Üyeliği durduruldu
    yazilimtasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sayın yönetim. Bütün herşeyin OFFLINE olduğu bir pozisyonda webmail.siteadi.com un çalışıp bizimde maillere bakabilme şansı olduğunu nasıl beklersiniz. Sorabilirmiyim affınıza sığınarak tabiiki
    Mailleriniz aktifti mailler sadece 10-15 dakika kadar offline oldu. Neyse burada herhangi bir ağız dalaşı vs konusuna girmek amacı ile yazı yazmadım. Amacım gece olacak kesinti hakkında bilginizin olması idi. Gerekli bilgiyi ilettiğimi düşünüyorum.

    Kesinti konusunda destek olan herkeze teşekkür ederiz..
  • 30-12-2012, 17:09:33
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    NetSistem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyla ilgili olarak LINUX3 sunucusundaki müşterilere iletilmiş olan, ama sanırım bu konuda yazı yazan kişilerin okumadığı bir maili konuya yazma gereği duydum;
    Peki çalışan sitelerde mysql tablolaların boşalmasına ne diyeceksiniz ?
  • 30-12-2012, 17:13:19
    #21
    Üyeliği durduruldu
    LadyArch3r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki çalışan sitelerde mysql tablolaların boşalmasına ne diyeceksiniz ?
    Konunun bizimle bir alakası bulunmamaktadır Dikkat ederseniz herkezin sıkıntısı web server mysql serverda bir veri kaybı olsa bu konu dolar taşardı. Bunun açıklamasını net olarak istiyorsanız 0232 232 66 44 numralı telefon yada ticket sistemi sizin için hizmete sunulmuş iletişim yollarıdır. Forumda sizlere destek veremeyiz. Ama tabiki modaratörler yardımcı oluyor ve sorunları çözüyorsa tabiki konu açmanız mantıkı.
  • 30-12-2012, 17:40:42
    #22
    Üyeliği durduruldu
    NetSistem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mailleriniz aktifti mailler sadece 10-15 dakika kadar offline oldu. Neyse burada herhangi bir ağız dalaşı vs konusuna girmek amacı ile yazı yazmadım. Amacım gece olacak kesinti hakkında bilginizin olması idi. Gerekli bilgiyi ilettiğimi düşünüyorum.

    Kesinti konusunda destek olan herkeze teşekkür ederiz..
    Her zamanki gibi müşterileriniz olarak haksız çıkmamıza rağmen. Peki teşekkür ediyoruz bu gayretinizden dolayı. İnşallah hiç umudum olmamasına karşın yarından itibaren bizler sizleri yeren değil yücelten sıfatıyla çıkarız artık meydanlara
    SAYGILAR
    İYİ ÇALIŞMALAR

    Not: Her zaman olduğu gibi net-sis bugünde kalıcı çözümü bulduğuna göre adminler artık konuyu komple silebilirler. Sonrasında görüşmek üzere BY
  • 30-12-2012, 18:20:22
    #23
    NetSistem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyla ilgili olarak LINUX3 sunucusundaki müşterilere iletilmiş olan, ama sanırım bu konuda yazı yazan kişilerin okumadığı bir maili konuya yazma gereği duydum;
    benim sitemde şuan kontrol ettim bu konuyu görünce 504 Gateway Time-out
    semscaler/0.0.1 hatası çıkarıyor, bunun dışında mail attığınızı yazmışsınız fakat bana ulaşan mail falan yok. birileri saldırı yiyorsa tamam bundan sizin suçunuz yok fakat bizim diğer müşterilerinizin hiç suçu yok bunun farkında olarak yapıcı cevaplar vermeniz gerekir polemik yaratacak cevaplar konudan uzaklaştırıyor.
  • 30-12-2012, 18:38:18
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Mertcan03 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Net-sis'le bende çalıştım, illallah ettirdiler.
    Hiç uğraşma laf anlatamazsın, hemen hostunu değiştir.
    Linux 3 sunucusunda olduÄŸunuza eminmisiniz?
  • 30-12-2012, 19:39:35
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Ya BERK bey şuraya bir net bilgi verin sizde rahatlayın bizde rahatlayalım.

    Ya deyinki
    Arkadaşlar müşteri velinimetimizdir ve bugünden ve şu andan itibaren bütün önlemleri alıyoruz ve % 100 müşteri memnuniyeti sözümüzün arkasındayız inşallah sizlerde bende emekli olana kadar beraber çalışmak zihniteyimizdir.

    Ya da deyinki
    Kardeşim biz bildiğimizi okuruz. İşinize geliyorsa bizimle çalışırsınız. Gelmiyorsa işte kapı işte sapı. Bizim kapasitemiz bu kadar.

    Bunlardan birini istiyoruz sizden. Böyle hergün sürünmektense bıçak gibi kesin atın ya o ya bu diye. Bizde bakalım işimize gücümüze. Hergün ızdırap yeter artık.
  • 30-12-2012, 23:58:00
    #26
    bir kaç gündür bende bu 504 gateway hatası alıyorum ayrıca bilmiyorum herhangi başka birinde var mı bu problem ama resellerdaki kurulu sitelerimi valid ettirmek istedim fakat hepsinde aynı 4 hatayı veriyor. İşin garibi bir tane sitede sadece index var yani bir tane html sayfası ama yine 4 tane hata veriyor ve hepsi de aynı hatayı söylüyor bana. Bir ticket açtım şu an bekliyorum cevabını merak ettiğim için yazdım bu tarz bir sorun yaşıyan var mı diye. Örnek olarak bir sitenin validini atıyorum aşağı.

    http://validator.w3.org/check?uri=ht...alidator%2F1.3
  • 31-12-2012, 00:11:54
    #27
    1 aydir sorunlari bitmeyen firma. Hizmetin bitmesini beklemeden baska hosta tasindim.