Net-sis'le bende çalıştım, illallah ettirdiler.
Hiç uğraşma laf anlatamazsın, hemen hostunu değiştir.
Net-Sis rezaleti
54
●4.310
- 30-12-2012, 15:08:00Üyeliği durdurulduEvet saat tam olarak 14:28 de siteler yine gitti. Belki açılır umuduyla Yarım saat bekledim. (fakat mümkünmü) Allah rızası için 24 saat tam randımanlı bir gün geçirsek he sayın NET-SİS çokmu şey istiyoruz sizden acaba. TICKET larımın neredeyse tamamı siteler açılmıyor başlıklı. Artık ticket açmaya bile ben utanır oldum. Nasıl olsa 3-5 saat sonra sorun halledildikten sonra Yardımcı olabileceğim başka bir konu varsa iletmenizden mutluluk duyarım diyeceksiniz. Alıştım artık
- 30-12-2012, 15:39:50Üyeliği durdurulduTicket ın gözünün içine bakarak 4 saat koltukta oturduğum oldu bir cevap gelsin diye. artık R10 da net-sis adına açılan şikayetlere cevap vermeye bile tenezzül etmiyorlar. net-sis te alıştı sanırım bu durumlara. Nasıl olsa müşterilerimizidare ediyorlar veya edecekler zihniyetindeler sanırımSinneR38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Bu arada bugün pazar ve milletin evinde oturup siteleri gezebileceği en yoğun saatler ve şu an siteler tam olarak 1 saat 10 dakika kapalı kaldıktan sonra açıldı yaşasın. Yarın ola hayrola, kısmet
- 30-12-2012, 15:45:46Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Reseller paketim var çalışan 8 site vardı.
Şimdi çalışmıyor.
Hepsinin veritabanı uçmuş.Phpmyadmine girince veritabanlarını içindeki kayıtlar yok olmuş.
Bir sorun var diyorum.Sunucu normal şekilde çalışıyor diyorlar.
Yedeklerimi verin o zaman yada eski yedeği kurun diyorum.Yedek yok diyorlar.
8 site öyle kıvranıyor.
Ticketlarda da hiç bir sorun yokmuş gibi davranmaları adamı sinir ediyor. - 30-12-2012, 15:47:49Günlük kapalı kalıyor nasıl olsa aynı cevabı alacağız diye ticket atmaya bile utanır oldum. saldırı alıyormuş cevap aynen bu şekilde geliyor. arkadaş o zaman saldırı alan siteyi tesbit edip at sunucudan eğer benim sitem saldırı alıyorsa hiç acıma benimkini de sil at başkalarını mağdur etmeyim bilmeden. kimsenin kimseyi mağdur etmeye hakkı yoktur. işinizi biraz ciddiye alıp ilgilenirseniz ortada hiç bir sorun kalmaz. kendi sitenizi nasıl koruyorsanız aynı şeklide bizim siteleri de koruyun o zaman müşterileriniz sizin için şikayet konusu açmak yerine host önerisi yazan kişilere net-sis yazar

biraz ciddiye alalım lütfen - 30-12-2012, 16:02:38Üyeliği durdurulduDoğru tespit ve söze ne hacet. Sonuna kadar haklısın arkadaşım. Benim anlamadığım şu. Sayın net-sis yönetimi konuyu açan Doğa beye öneri sunmuş.Mute_Monarch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doğa Bey saldırıyı alan biz değiliz. Bulunduğunuz sunucudaki sitelerden biri belki sizinki. Saldırı bizim sitemize gelmiyor. Bu büyük saldırılarda bir şey yapılamayacağını defalarca kez ilettik. PAylaşımsız ip ile ipnizi diğer sitelerden ayırmanızı önerdik. Daha fazlası için elimizden birşey gelmemektedir. Şeklinde
İyide benim IP reselleri aldığım günden beri paylaşımsız IP. Ama ne hikmetse doğa beyin ve diğer mağdurların başına gelenlerin birebir aynısı benim başıma geliyor. O zaman şöyle bir pozisyon çıkıyor. Ya milleti paylaşımsız IP alın diye şartlandırıp rant elde etmek istiyorlar. Ya da ben paylaşımsız IP aldığım için aptalın, geri zekalının önce gideniyim. Bunun başka bir izahı yok. Ben dahil millet sabahlara kadar siteleri için emek veriyor. Varını yoğunu sizlere emanet ediyor. Ayıptır ya, yazıktır günahtır. - 30-12-2012, 17:04:35Üyeliği durdurulduSayın yönetim. Bütün herşeyin OFFLINE olduğu bir pozisyonda webmail.siteadi.com un çalışıp bizimde maillere bakabilme şansı olduğunu nasıl beklersiniz. Sorabilirmiyim affınıza sığınarak tabiikiNetSistem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

