Net-Sis rezaleti
54
●4.310
- 31-12-2012, 19:09:15Üyeliği durdurulduŞu an saat 19:04 ve siteler aniden kesildi. Allah Kerim. Ya sen sabır ver. Sayın NET-SİS Berk bey siz bizim sabrımızımı sınıyor veya deniyorsunuz. Ya arkadaş. Allah'ınızı seviyorsanız eğer içinizde 1 gram vicdan varsa. 24 saatçik ya başka birşey istemiyorum. Bu iş çığrından çıktı artık ızdırabıda geçti. Resmen işkence halini aldı. Sizinle tanıştığım işe başladığım güne laneti rüsva olsun artık ya yeter ya yeteeeeeeeeeeeeeeeeeer
- 31-12-2012, 19:25:20Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Hadi sizin sunucu gitti gelince yedeklerinizi alırsınız benim yedeklerim yok mysql tablolarıda hasar görmüş içi boş.
Söylenen tek şey yedeğimiz yoktur.Başka kimsede böyle bir sorun yoktur.
6 ay çalışan şeyi bozdular. - 31-12-2012, 20:46:35Aynı şeyi ben 8 ay önce yapmıştım.Dedefon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Parasını ödediğim reselleri bırakıp kaçtım.
Sayın Özyatık hala aynı yerdesiniz.