Dedefon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 aydir sorunlari bitmeyen firma. Hizmetin bitmesini beklemeden baska hosta tasindim.
Aynı şeyi ben 8 ay önce yapmıştım.
Parasını ödediğim reselleri bırakıp kaçtım.
Sayın Özyatık hala aynı yerdesiniz.