Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Hadi sizin sunucu gitti gelince yedeklerinizi alırsınız benim yedeklerim yok mysql tablolarıda hasar görmüş içi boş.
Söylenen tek şey yedeğimiz yoktur.Başka kimsede böyle bir sorun yoktur.
6 ay çalışan şeyi bozdular.