• 01-01-2013, 15:04:27
    #37
    Üyeliği durduruldu
    Backup restore başlamıştır. Sitelerin bir kısmı kapalı olabilir.
  • 01-01-2013, 15:54:13
    #38
    Üyeliği durduruldu
    NetSistem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Backup restore başlamıştır. Sitelerin bir kısmı kapalı olabilir.
    Tahmini süre alabilirmiyiz Berk bey şimdiden 2 kişi aradı bile, siteler yine kapalı diye. Aylardır bildiğim bütün teknik terim yalanlarını söyledim. Artık aklıma birşeyde gelmiyor üstelik yemiyorlarda. Sayenizde yalancılıktan öbür tarafta vereceğim hesabı şimdiden düşünmeye başladım. 10 kurban kessem yine ödeyemem sanırım.
  • 01-01-2013, 15:57:26
    #39
    Üyeliği durduruldu
    yazilimtasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tahmini süre alabilirmiyiz Berk bey şimdiden 2 kişi aradı bile, siteler yine kapalı diye. Aylardır bildiğim bütün teknik terim yalanlarını söyledim. Artık aklıma birşeyde gelmiyor üstelik yemiyorlarda. Sayenizde yalancılıktan öbür tarafta vereceğim hesabı şimdiden düşünmeye başladım. 10 kurban kessem yine ödeyemem sanırım.
    Ticket sistemi üzerinden gerekli bilgiler alınabilir.
  • 01-01-2013, 16:08:05
    #40
    Üyeliği durduruldu
    NetSistem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ticket sistemi üzerinden gerekli bilgiler alınabilir.
    Ticket açsam ne olacakki.
    5-6 saat sonra Şu anda sorun görünmüyor. Yardımcı olabileceğim başka bir konu varsa iletmenizden mutluluk duyarım diyeceksiniz.

    Neyse kolay gelsin. İyi çalışmalar dilerim. Yeni yılda kesintilerden fırsat bulursak bizde çalışma imkanı buluruz inşallah, tek temennim.
  • 01-01-2013, 16:11:08
    #41
    Üyeliği durduruldu
    @yazılımtasarım,

    Allah'ta Seni Güldürsün.
  • 01-01-2013, 16:28:01
    #42
    Üyeliği durduruldu
    yazilimtasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ticket açsam ne olacakki.
    5-6 saat sonra Şu anda sorun görünmüyor. Yardımcı olabileceğim başka bir konu varsa iletmenizden mutluluk duyarım diyeceksiniz.

    Neyse kolay gelsin. İyi çalışmalar dilerim. Yeni yılda kesintilerden fırsat bulursak bizde çalışma imkanı buluruz inşallah, tek temennim.
    Sizin amacınız tam olarak nedir? Burada insanlar sizin sorunlarınızı gidermek için yılaşı gecesi dahi çalışıp sunucuyu taşımaya uğraşıyorlar. Siz kesintiler bitecek destek olalım demek yerine eğlence arıyorsunuz. Bu kadar eğlenceye muthaçsanız bir adres iletin lego takımı yollıyalım.

    Amacınız sitem ne zaman açılacak ise ticket sisteminden sorarsınız.
  • 01-01-2013, 16:44:48
    #43
    Üyeliği durduruldu
    NetSistem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizin amacınız tam olarak nedir? Burada insanlar sizin sorunlarınızı gidermek için yılaşı gecesi dahi çalışıp sunucuyu taşımaya uğraşıyorlar. Siz kesintiler bitecek destek olalım demek yerine eğlence arıyorsunuz. Bu kadar eğlenceye muthaçsanız bir adres iletin lego takımı yollıyalım.

    Amacınız sitem ne zaman açılacak ise ticket sisteminden sorarsınız.
    Berk bey şimdi olmadı işte.
    1. Hem suçlu hem güçlüsünüz.

    2. Aylardır milleti aptal yerine koyan sizsiniz. Yok saldırı alıyoruz. Yok paylaşımsız IP alın bitsin sorunlar vs vs.

    3. Demek sizin gözünüzde NET-SİS sunucularında 1 adet sitesi barınan çocuk oluyor LEGO hediye ediyorsunuz. İşte şimdi anlaşıldı sizin müşteri ve kalite anlayışınız.

    4. Amacım sitem ne zaman açılacak değil. Bana ait 9 reseller ve içlerinde barınan 269 sitem ne zaman açılacaktır BERK ÖZYATIK bey.

    5. Siz beni küçük görüp karamürsel sepeti zannettiniz sanırım. sayın BERK ÖZYATIK Bugüne kadar idare idare ama artık yeter kardeşim. sizinle çalışmaya başladığımdan beri açılan ticketların neredeyse hemen hemen hepsi siteler açılmıyor başlıklıdır. Ve ben aylardır bunların tarih tarih, dakika dakika SS lerini alıyorum. Açılan ticketlara verilen cevapların kaç saat sonra olduğuda, verilen cevaplarında ne kadar savsaklayıcı olduğuda şu an elimde sayın BERK ÖZYATIK.

    6. En iyisi bu işi burada kapatalım. Bir an önce yoluna koydunuz koydunuz. Yoksa bu memlekette HAK ta var HUKUK mecralarıda var. Adliye koridorlarına taşımayalım isterseniz bu davranış biçimlerini.

    SAYGILAR
    İYİ ÇALIŞMALAR.
  • 01-01-2013, 16:51:20
    #44
    Üyeliği durduruldu
    yazilimtasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Berk bey şimdi olmadı işte.
    1. Hem suçlu hem güçlüsünüz.

    2. Aylardır milleti aptal yerine koyan sizsiniz. Yok saldırı alıyoruz. Yok paylaşımsız IP alın bitsin sorunlar vs vs.

    3. Demek sizin gözünüzde NET-SİS sunucularında 1 adet sitesi barınan çocuk oluyor LEGO hediye ediyorsunuz. İşte şimdi anlaşıldı sizin müşteri ve kalite anlayışınız.

    4. Amacım sitem ne zaman açılacak değil. Bana ait 9 reseller ve içlerinde barınan 269 sitem ne zaman açılacaktır BERK ÖZYATIK bey.

    5. Siz beni küçük görüp karamürsel sepeti zannettiniz sanırım. sayın BERK ÖZYATIK Bugüne kadar idare idare ama artık yeter kardeşim. sizinle çalışmaya başladığımdan beri açılan ticketların neredeyse hemen hemen hepsi siteler açılmıyor başlıklıdır. Ve ben aylardır bunların tarih tarih, dakika dakika SS lerini alıyorum. Açılan ticketlara verilen cevapların kaç saat sonra olduğuda, verilen cevaplarında ne kadar savsaklayıcı olduğuda şu an elimde sayın BERK ÖZYATIK.

    6. En iyisi bu işi burada kapatalım. Bir an önce yoluna koydunuz koydunuz. Yoksa bu memlekette HAK ta var HUKUK mecralarıda var. Adliye koridorlarına taşımayalım isterseniz bu davranış biçimlerini.

    SAYGILAR
    İYİ ÇALIŞMALAR.
    1- Suçlu olmadığımızı söylemedik. Bu yüzden sunucuyu değiştirip bu durumu değiştirmeye çalışıyoruz.

    2- Kimseyi aptal yerine koyduğumuzu sanmıyorum.
    3-Yok legoyu size hediye ediyorum. Diğer ticketten iletişime geçen müşterilerimize gerekli bilgiler verildi. Beklemedeler sağolsunlar.
    4- Site veya siteleriniz ne ise ne zaman açılacak öğrenmenizin yolunu söyledim. Ben size daha ne demeliyim

    5- Lütfen yarın savcılığa bir an önce şikayette bulununuz.


    Yazacaklarım bu konuda bu kadardır. Gerekli konularda bilgi isteyen ve amacı gerçekten siteleri olan kişiler ticket altından bilgi alabilir. Şuan yedek restore işlemi sürüyor.
  • 01-01-2013, 17:20:33
    #45
    @yazilimtasarim

    Madem 269 Adet siten var kendine sunucu kirala dostum.