Berk bey şimdi olmadı işte.
1. Hem suçlu hem güçlüsünüz.
2. Aylardır milleti aptal yerine koyan sizsiniz. Yok saldırı alıyoruz. Yok paylaşımsız IP alın bitsin sorunlar vs vs.
3. Demek sizin gözünüzde NET-SİS sunucularında 1 adet sitesi barınan çocuk oluyor LEGO hediye ediyorsunuz. İşte şimdi anlaşıldı sizin müşteri ve kalite anlayışınız.
4. Amacım sitem ne zaman açılacak değil. Bana ait 9 reseller ve içlerinde barınan 269 sitem ne zaman açılacaktır BERK ÖZYATIK bey.
5. Siz beni küçük görüp karamürsel sepeti zannettiniz sanırım. sayın BERK ÖZYATIK Bugüne kadar idare idare ama artık yeter kardeşim. sizinle çalışmaya başladığımdan beri açılan ticketların neredeyse hemen hemen hepsi siteler açılmıyor başlıklıdır. Ve ben aylardır bunların tarih tarih, dakika dakika SS lerini alıyorum. Açılan ticketlara verilen cevapların kaç saat sonra olduğuda, verilen cevaplarında ne kadar savsaklayıcı olduğuda şu an elimde sayın BERK ÖZYATIK.
6. En iyisi bu işi burada kapatalım. Bir an önce yoluna koydunuz koydunuz. Yoksa bu memlekette HAK ta var HUKUK mecralarıda var. Adliye koridorlarına taşımayalım isterseniz bu davranış biçimlerini.
SAYGILAR
İYİ ÇALIŞMALAR.
1- Suçlu olmadığımızı söylemedik. Bu yüzden sunucuyu değiştirip bu durumu değiştirmeye çalışıyoruz.
2- Kimseyi aptal yerine koyduğumuzu sanmıyorum.
3-Yok legoyu size hediye ediyorum. Diğer ticketten iletişime geçen müşterilerimize gerekli bilgiler verildi. Beklemedeler sağolsunlar.
4- Site veya siteleriniz ne ise ne zaman açılacak öğrenmenizin yolunu söyledim. Ben size daha ne demeliyim
5- Lütfen yarın savcılığa bir an önce şikayette bulununuz.
Yazacaklarım bu konuda bu kadardır. Gerekli konularda bilgi isteyen ve amacı gerçekten siteleri olan kişiler ticket altından bilgi alabilir. Şuan yedek restore işlemi sürüyor.