yazilimtasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ticket açsam ne olacakki.
5-6 saat sonra Şu anda sorun görünmüyor. Yardımcı olabileceğim başka bir konu varsa iletmenizden mutluluk duyarım diyeceksiniz.

Neyse kolay gelsin. İyi çalışmalar dilerim. Yeni yılda kesintilerden fırsat bulursak bizde çalışma imkanı buluruz inşallah, tek temennim.
Sizin amacınız tam olarak nedir? Burada insanlar sizin sorunlarınızı gidermek için yılaşı gecesi dahi çalışıp sunucuyu taşımaya uğraşıyorlar. Siz kesintiler bitecek destek olalım demek yerine eğlence arıyorsunuz. Bu kadar eğlenceye muthaçsanız bir adres iletin lego takımı yollıyalım.

Amacınız sitem ne zaman açılacak ise ticket sisteminden sorarsınız.