Net-sis serverları yaklasık iki haftadır rezalet durumda.
Özellikle son iki gündür sitem bir kapalı bir açık.
mysql databaseleri her zaman sıkıntılı.korkudan siteme wp super cache yükleyemiyorum.
Artık cidden bıktım.
İlk fırsatta sitemi taşıyacagım
Net-Sis rezaleti
54
●4.310
- 13-10-2012, 21:13:08Üyeliği durdurulduDoğa Bey saldırıyı alan biz değiliz. Bulunduğunuz sunucudaki sitelerden biri belki sizinki. Saldırı bizim sitemize gelmiyor. Bu büyük saldırılarda bir şey yapılamayacağını defalarca kez ilettik. PAylaşımsız ip ile ipnizi diğer sitelerden ayırmanızı önerdik. Daha fazlası için elimizden birşey gelmemektedir.dogaatac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-10-2012, 21:34:58Peki kendi firma siteleri açık olmassa bilgilendirmeyi nasıl yapıcaklar ? aşırı yanlış bir düşünce.dogaatac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sonrada kendi sitesi bile kağalı diye yorum yazılır. - 13-10-2012, 21:40:06Çok doğru bir tespit. Firmanın sunduğu çözüm önerisini denemelisiniz bence.MahsumCelik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-10-2012, 22:54:26Üyeliği durduruldudenemek lazımki çözüm o olabilirTtsagce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-12-2012, 11:42:45Üyeliği durdurulduEvet benim IP lerim ayrı. Fakat son günlerde sık sık doğa beyin sıkıntılarını aynen yaşamaktayım. Ticket açıyorum cevap vermiyorsunuz. Telefonlara cevap vermiyorsunuz. Firmamız % 100 müşteri garantisi vermektedir diyorsunuz. 7/24 Telefon desteği diyorsunuz. Saatler sonra bir sıkıntı görünmüyor şu anda. Yardımcı olabileceğim başka bir konu varsa iletmenizden mutluluk duyarım diye ticketa cevap veriyorsunuz. Ticket ın mantalitesi sorun iletmek ve anında cevap almaktır. Ne anladım bu işten. Şuraya yazmayayım yazmayayım diyorum ama artık hakikaten kabak tadı verdi bu iş.
- 29-12-2012, 16:11:51her müşteriye bir destek alamanı kampanyasını başlatıyoruzyazilimtasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle