Evet benim IP lerim ayrı. Fakat son günlerde sık sık doğa beyin sıkıntılarını aynen yaşamaktayım. Ticket açıyorum cevap vermiyorsunuz. Telefonlara cevap vermiyorsunuz. Firmamız % 100 müşteri garantisi vermektedir diyorsunuz. 7/24 Telefon desteği diyorsunuz. Saatler sonra bir sıkıntı görünmüyor şu anda. Yardımcı olabileceğim başka bir konu varsa iletmenizden mutluluk duyarım diye ticketa cevap veriyorsunuz. Ticket ın mantalitesi sorun iletmek ve anında cevap almaktır. Ne anladım bu işten. Şuraya yazmayayım yazmayayım diyorum ama artık hakikaten kabak tadı verdi bu iş.