dogaatac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
net-sis'in kendi sitesinin açılıyor
benim sitelerim açılmıyor
beni rahatsız eden tarafı bu
Peki kendi firma siteleri açık olmassa bilgilendirmeyi nasıl yapıcaklar ? aşırı yanlış bir düşünce.

sonrada kendi sitesi bile kağalı diye yorum yazılır.