Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Reseller paketim var çalışan 8 site vardı.
Şimdi çalışmıyor.
Hepsinin veritabanı uçmuş.Phpmyadmine girince veritabanlarını içindeki kayıtlar yok olmuş.
Bir sorun var diyorum.Sunucu normal şekilde çalışıyor diyorlar.
Yedeklerimi verin o zaman yada eski yedeği kurun diyorum.Yedek yok diyorlar.
8 site öyle kıvranıyor.
Ticketlarda da hiç bir sorun yokmuş gibi davranmaları adamı sinir ediyor.