Reseller paketim var çalışan 8 site vardı.

Şimdi çalışmıyor.

Hepsinin veritabanı uçmuş.Phpmyadmine girince veritabanlarını içindeki kayıtlar yok olmuş.

Bir sorun var diyorum.Sunucu normal şekilde çalışıyor diyorlar.

Yedeklerimi verin o zaman yada eski yedeği kurun diyorum.Yedek yok diyorlar.

8 site öyle kıvranıyor.

Ticketlarda da hiç bir sorun yokmuş gibi davranmaları adamı sinir ediyor.