SinneR38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Resellerim var süresi bitsin taşıyacağım
Ticket ın gözünün içine bakarak 4 saat koltukta oturduğum oldu bir cevap gelsin diye. artık R10 da net-sis adına açılan şikayetlere cevap vermeye bile tenezzül etmiyorlar. net-sis te alıştı sanırım bu durumlara. Nasıl olsa müşterilerimizidare ediyorlar veya edecekler zihniyetindeler sanırım

Bu arada bugün pazar ve milletin evinde oturup siteleri gezebileceği en yoğun saatler ve şu an siteler tam olarak 1 saat 10 dakika kapalı kaldıktan sonra açıldı yaşasın. Yarın ola hayrola, kısmet