Günlük kapalı kalıyor nasıl olsa aynı cevabı alacağız diye ticket atmaya bile utanır oldum. saldırı alıyormuş cevap aynen bu şekilde geliyor. arkadaş o zaman saldırı alan siteyi tesbit edip at sunucudan eğer benim sitem saldırı alıyorsa hiç acıma benimkini de sil at başkalarını mağdur etmeyim bilmeden. kimsenin kimseyi mağdur etmeye hakkı yoktur. işinizi biraz ciddiye alıp ilgilenirseniz ortada hiç bir sorun kalmaz. kendi sitenizi nasıl koruyorsanız aynı şeklide bizim siteleri de koruyun o zaman müşterileriniz sizin için şikayet konusu açmak yerine host önerisi yazan kişilere net-sis yazar

biraz ciddiye alalım lütfen