Ya BERK bey şuraya bir net bilgi verin sizde rahatlayın bizde rahatlayalım.

Ya deyinki
Arkadaşlar müşteri velinimetimizdir ve bugünden ve şu andan itibaren bütün önlemleri alıyoruz ve % 100 müşteri memnuniyeti sözümüzün arkasındayız inşallah sizlerde bende emekli olana kadar beraber çalışmak zihniteyimizdir.

Ya da deyinki
Kardeşim biz bildiğimizi okuruz. İşinize geliyorsa bizimle çalışırsınız. Gelmiyorsa işte kapı işte sapı. Bizim kapasitemiz bu kadar.

Bunlardan birini istiyoruz sizden. Böyle hergün sürünmektense bıçak gibi kesin atın ya o ya bu diye. Bizde bakalım işimize gücümüze. Hergün ızdırap yeter artık.