Mertcan03 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Net-sis'le bende çalıştım, illallah ettirdiler.
Hiç uğraşma laf anlatamazsın, hemen hostunu değiştir.
Linux 3 sunucusunda olduğunuza eminmisiniz?