NetSistem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mailleriniz aktifti mailler sadece 10-15 dakika kadar offline oldu. Neyse burada herhangi bir ağız dalaşı vs konusuna girmek amacı ile yazı yazmadım. Amacım gece olacak kesinti hakkında bilginizin olması idi. Gerekli bilgiyi ilettiğimi düşünüyorum.

Kesinti konusunda destek olan herkeze teşekkür ederiz..
Her zamanki gibi müşterileriniz olarak haksız çıkmamıza rağmen. Peki teşekkür ediyoruz bu gayretinizden dolayı. İnşallah hiç umudum olmamasına karşın yarından itibaren bizler sizleri yeren değil yücelten sıfatıyla çıkarız artık meydanlara
SAYGILAR
İYİ ÇALIŞMALAR

Not: Her zaman olduğu gibi net-sis bugünde kalıcı çözümü bulduğuna göre adminler artık konuyu komple silebilirler. Sonrasında görüşmek üzere BY