• 19-08-2007, 10:23:34
    #55
    ya adamın amacı şu.müşteri alıyor domaini kullanıyor
    indexi artıyor , pr artıyor sonra bakıyorsunuz hooop domaine kilit gelmiş.

    bu adam aç.domaine aç.ne anlıyorsa.
  • 19-08-2007, 10:29:56
    #56
    UfukGedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya adamın amacı şu.müşteri alıyor domaini kullanıyor
    indexi artıyor , pr artıyor sonra bakıyorsunuz hooop domaine kilit gelmiş.

    bu adam aç.domaine aç.ne anlıyorsa.
    dediğim gibi yani neden domain alana host versinki 5 ytl kar kalır domainden taş çatlasa okadar para 250 mb hosta bedelmi sizce?

    Bedel olmadığını düşününce insan ve heleki forumlarda açılan konularda domainim kilitlendi, alındı vs konular görünce haa diyoruz Hakan bey domainin yanında hostta verince kaliteli domainleri, prsi yüksek domainleri süresi bittiğinde yada bitmeden (bilmiyorum) kilitliyor, bitersede kendisine alıyordur.

    Yoksa 5 lira için 250 mb neden host verilsinki.
  • 19-08-2007, 13:21:07
    #57
    trwebhosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adamer Hakan beyin bana zararı dokunmamıştır ancak bir konuya değineceğim.

    Çoğu kişi domainini kaptırmış vaziyette gibi görünüyor forumda açılan konuları okuyunca
    neden genelde domain mesela adamer.com.tr 'de gözüme şu takıldı 'domain tescil yada transfer ettirene yanında 250 mb hosting hediye' diye bir sitelerinde resim var.

    Normalde herkes tersini yapmazmı yani hosting alana domain hediye diye ?

    Hakan bey domain alana yada transfer eden adamdan 15 ytl gibi bir ücret alırsın bunun taş çatlasın 5 ytl'si kar olsa 5 ytl'yemi vermiş oluyorsun hostu yoksa amaç şunu anlatıyor r10da çoğu kişinin size karşı açtığı bir konu var domainlerim gitti diye siz böyle bir kampanya yaparak domain sayınız artıyor ve bakıyorsunuz kiminki nezaman bitecek diye ilgili arkadaş uzatmak için ödemesini yapmazsa tahminim hemen kendinize regliyorsunuz domaini diye düşünüyorum böyle düşünmemin sebebi;

    1) Domainime el kondu vs diye forumlarda açılan size karşı konular.
    2) Domain alana yada transfer edene hosting bence tersini yapmalısınız bundan para kazanamazsınızki.

    Saygılarımla

    Merhaba bu denli kibar ve içten bir soruya cevap vermemek elde değil.

    Öncelikle bu konunun ilk başladığı sayfalarda ekran görüntüsü koydum awbs den pleskden alınmış ekran görüntüsü. konuyu açan arkadaşının reseller ödemesi var ve önce reselleri kapattık ödemeden dolayı ne zaman ödersin dedik ödemeyecem asla domainlerimi transfer edecem dedi. sizce mantıklımı reseller ve domainleri var reselleri ödemeyeceğini söylüyor domainleri transfer etmesine izin verirsem ne olacak reseller ödemesi????

    Evet meşhur bir domain sorunu var ortada ama dikkat edin lütfen herhangi bir borcu olmayan kimsenin domain adı kilitlenmez.. Önemli not ödemesini yaptığında ise domain kilidi kalkar. Evet index de atarım ama satmak için değil borcundan dolayı kapalıdır indexi atarım. Alacağımı almak için buda son derece normal bir davranıştır..

    Sorduğunuz soruya gelince şu anda tr içinde 40 dan fazla hosting firmasının windows 2003 server plesk panel bakımı ve güvenliği ile ilgileniyorum, şirket olarak şirket olarak haftada 4-5 web tasarımı işi alıyoruz yani maddi bir sıkıntımız yok serverlerimizde fazla ve boş alanımızda çok. biz kurulduğumuzdan beri hediye host verdik. 4 yıldır yani ve vermeye devam ediyoruz..

    250 Mb host fiyatı misal 25 YTL diyelim yıllık bu yıl hediye ediyoruz seneye ise normal parası ile alıyor hostu müşteri. şimdiye kadar kampanyaya katılmış olanların %99 u hizmet kalitemizden memnun kalıp ücretli hosta geçti, hatta 250 Mb ile başlayıp yetmeyip 1-2 ay sonra daha yüksek pakete geçen bile oldu. yani bu bir ticari politikadır.

    Şu anda itibariyle panelden baktım ilk günden beri devam eden hediye kampanya konusunda 400 e yakın müşterimiz var elimizde. PEKİ SORUYORUM ŞİMDİYE KADAR HANGİ FORUMDA HEDİYE HOST ALDIM SORUN YAŞADIM DİYENİ GÖRDÜNÜZ???

    Dikkat ederseniz 5-6 işim sürekli dönüp dolaşıp aynı isimler karalıyor yeni bir isim yok. 1500 müşterimiz var (server bakımları hari) ve sadece 5-6 isim dönüp dolaşıp karalıyor. ama dikkatinizi çekeyim (istisna olabilir) ama genelde karalayanların nerdeyse hepsinin bir borcu olup ödemeyenler oluyor..

    Neyse çok önemli değil bu uzun gerçeği yansıtacak mesajı sadece trwebhosting için yazdım çünkü daha önce defalarca yazdım ama dikkate alan hiç olmadı hiç sorun değil.

    Saygılarımla,
  • 19-08-2007, 13:37:29
    #58
    sen kimi yiyorsun?
    adam reseller almış sana 1 aylık ücret yollamış 2ci ücreti ödemesi geldiğindede 2.ay devam etmeyeceğini belirtmiş.sen buna karışamazsın devam edip etmeyeceğine müşteri aylık aldıysa hizmeti dönem sonunda hizmeti bırakabilir.sen burda adamı zorla 2.ay kullandırtmaya calısıyorsun.bırak bu ayakları.

    her mesajında 40 sunucuya bakıyorum,40 sunucuya bakıyorum diyorsun.ver ozaman o firmaları bakayım? 4 tasarım işi alıyoruz her hafta diyorsun,tasarladıgınız bir site göster?

    boş işler boş.yalancının mumu yatsıya kadar yanar.
  • 19-08-2007, 13:43:17
    #59
    2. ay uzatılmadı bilginiz yanlış sanırım serkagan okuyucu msn de vb.. yerlerde size yanlış bilgi vermiş. kendisi uzattı telefon açıp haftaya ofise gelecem ödeyecem dedi gelmedi ondan sonra ptt dedi ödemedi en son kapattık. bilginiz yanlış sizden tek ricam bir konuda yorum yapıyorsanız iki tarafıda anlamanız lazım aksi halde duyduklarınız yanlış olacağı için yorumlarınızda yanlış olacaktır..

    Referans listemi burdan veremem ama msn de karşlaşırsak doğrudan konuşmamıza bakım yaptığım host firmalarını davet ederim. doğrudan bu forumda aktif bir çok host firmasının bile bakımını yapıyorum ama özellikle konuya karışmamalarını rica ettim. dediğim gibi msn de karşılaşırsak bakım yaptığım ve hakkımda bilgi alacağınız host firmaları ile tanıştırırım sizi o zaman daha sağlıklı karar vereceğinize eminim..

    Son olarak polemiğe girmek istemiyorum sadece ilk kez trwebhosting kibarca noluyor anlamadım açıklama istemiş ve bu nedenle açıklama yaptım yoksa konuya cevap için değil. konuya cevabı ilk sayfalarda eklediğim ekran görüntüsü ile verdim zaten..

    Saygılarımla Ufuk bey..
  • 19-08-2007, 13:55:56
    #60
    Üyeliği durduruldu
    şimdi anlatım ufuk kardeşim 1 sene once reseller anıyorum ben 1 tene domainde 1 senelık peşın para verıyorum sonra kullanıyorum ve hıç memlun kalmıyorum hıç kalıtelı degil serverı + aylık server degiştiriyoruz siteler hep 4-5 gun kapalı nedense artık sıtelerı taşırken ftp taşımış dbları taşımamştı bır seferde olurum bogle iş bana dıyorkı dbları senın acman gerek dıyor çok guşmştum bu adam 4 senedeı bu işin içindemı bogle iş mi olur. sonra 3 domain daha aldım ve resellerın surersını bıtmesıne 1 hafta kalasıya knştum msnden bır aylık alacam dedim sonra işime gelırse alırım dedim almaytacaktım çunku yeni bir reseller arıyordum siteler kapanmasın dıye uzattm ve domain 1 sene daha uzattım parasını verdım sonra 1 ay bıttı gunu reseller kapadı 1 gun fazla acık kalşmıiş kendı hatası ben acık kal demedım bıle sonra dıyor kı bana 25 ytl para vereceksın 1 aylı kdaha domain transver edecektım edemedım veremdın domain park ettı sonra 3 tane aldıgım domain bitemsıne 1 ay kaldı nsleri yonlendirecem onuda veremdı bogle iş olur mu ufuk kardeşim + trwebohsting kardeş 250 mb host hedeıye konusun gelınce ben 4 domain almiş oldum 1 gb alan vermelı 5 mb bıle aln veremdı bogle iş olur mu bunu amacı buyuk bır fırıma olmak degil mılletı dolandırmak yoksa benım bu kampanyaya nıe duşmaanı olsun kı..+ şimdi hkan yazacak goreceksını ben suclu olacak çok ıyı bılıyorum çok iyi bir dılı var sucsuz kımseyı suclu yapar.!!!
  • 19-08-2007, 13:57:34
    #61
    Üyeliği durduruldu
    bir de şun demiş ofise gelcem odeyecem denmiş ben ogle bir şey dedim ama 1 aylık parayı odeyecem deim lafı saptırma sonra gelemdı geldım hata ama geç geldım sana yıne para yolladım demı ? mıllete soyledıklerım yalan yanlış anlatma.
  • 19-08-2007, 14:03:10
    #62
    NeTwRmZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şimdi anlatım ufuk kardeşim 1 sene once reseller anıyorum ben 1 tene domainde 1 senelık peşın para verıyorum sonra kullanıyorum ve hıç memlun kalmıyorum hıç kalıtelı degil serverı + aylık server degiştiriyoruz siteler hep 4-5 gun kapalı nedense artık sıtelerı taşırken ftp taşımış dbları taşımamştı bır seferde olurum bogle iş bana dıyorkı dbları senın acman gerek dıyor çok guşmştum bu adam 4 senedeı bu işin içindemı bogle iş mi olur. sonra 3 domain daha aldım ve resellerın surersını bıtmesıne 1 hafta kalasıya knştum msnden bır aylık alacam dedim sonra işime gelırse alırım dedim almaytacaktım çunku yeni bir reseller arıyordum siteler kapanmasın dıye uzattm ve domain 1 sene daha uzattım parasını verdım sonra 1 ay bıttı gunu reseller kapadı 1 gun fazla acık kalşmıiş kendı hatası ben acık kal demedım bıle sonra dıyor kı bana 25 ytl para vereceksın 1 aylı kdaha domain transver edecektım edemedım veremdın domain park ettı sonra 3 tane aldıgım domain bitemsıne 1 ay kaldı nsleri yonlendirecem onuda veremdı bogle iş olur mu ufuk kardeşim + trwebohsting kardeş 250 mb host hedeıye konusun gelınce ben 4 domain almiş oldum 1 gb alan vermelı 5 mb bıle aln veremdı bogle iş olur mu bunu amacı buyuk bır fırıma olmak degil mılletı dolandırmak yoksa benım bu kampanyaya nıe duşmaanı olsun kı..+ şimdi hkan yazacak goreceksını ben suclu olacak çok ıyı bılıyorum çok iyi bir dılı var sucsuz kımseyı suclu yapar.!!!

    Reselleri olup domain tescil ettirene değil 250 Mb kampanyamız. bunu daha öncede söyledin daha öncede cevapladım. hostu olmayan müşterilere verilmektedir talep ederlerse..

    Bilginize,
  • 19-08-2007, 14:05:34
    #63
    Üyeliği durduruldu
    hep ogle olur zaten o zman 150 mb hediyedı tlf acmıştım sana domain alırsam veririmisn hakan abi demiştim ewt verim dedin sonra ben bir ara ticket gonderdim sana hediye alanları ver dıye yenı servera geçecez dedin ondan sonra verim dedim geçtık sonra bin bir turlu bahane uyudurdun şimdi pazar gunu gıdıp tatilimi yapcam senle daha hesaplaşacaz haberın olsun.