• 04-08-2007, 13:02:46
    #28
    Kerem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesajları Türkçe yazmadığınız için anlayamadım. Hakan Bey Türkçe yazdığı için anlayabildim. Anlayabildiğim kadarından, Hakan Bey'in bu konuda haklı olduğunu düşünüyorum. Siz bayi paketi için aylık ödemeniz gereken ücretin zamanını geciktirmiş ve ödememişsiniz. Yeni kira dönemi başlamış ve üstünden bir süre geçmiş. Yani yeni dönemde kullanım var. Ve siz bu kullanımı hiçe sayıp, "bana yedeklerimi ver, domainlerimi yönlendir, gidiyorum ben" diyebiliyorsunuz. Hakan Bey, kullandığınız ve ödemediğiniz yeni kira dönemi ödemesini alabilmek için sizin domainlerinizi rehin almış durumda, etik açıdan doğru olmasa bile başka bir çaresi olmadığı için yerinde bir uygulama. Onun da söylediği gibi, domainleri verdiği taktirde, siz parayı ödemeden çıkıp gideceksiniz, yanlış mıyım? Parayı ödeyecek olsaydınız, zaten şimdiye kadar öderdiniz.

    Saygılarımla.
    Kerem
    Doğru anlamışsınız ama daha net izah edebilirim yinede.

    Yıllık alım yaptı 1 yıl önce ve bu arada yıllık reseller aldı diye ne zaman domain istese abi param yok dese açtık teslim ettik ilk yıl bir sorun yok geçte olsa ödemelerini yaptı.

    Gelelim bu yıla. yıllık süresi bitmeden önce fiyat istedi verdim tamam yıllık uzat bir haftaya mersine gelecem abi ofisine uğrar öderim dedi tamam dedim üstünden 2 hafta zaman geçti msn de gördüm 1 hafta daha süre istedi. 1 hafta geçti msn de yine gördüm bak serkan bu böyle olmaz eğer yıllık alım gücün yok ise aylık al dedim tamam dedi demesinin üstünden hesabı aylığa dönüştürüldü ve 3-4 gün sonra nihayet ilk ödeme geldi. Bu arada reseller süresi bitti kapatma yapmadım açık kaldı üztün biraz zaman geçti suspend ettim ve serkan ödeme dedim bağırdı çağırdı şimdi sinirliyim senle konuşamam dedi telefonu yüzüme kapadı sonra aradı yedek dedi önce borcunu öde dedim sonra domain dedi yine borcunu öde önce dedim ve geldi buraya konu açtı..

    Neyse sağlık olsun

    Bilginize,
  • 04-08-2007, 13:18:19
    #29
    Not : ekran görüntüsüne bakarsanız el konulan en ufak bir şey yok hala tüm domainler ilgili kişinin görünüyor hala hesap onun görünüyor sadece ektede ekran görüntüsü olduğu üzere ödemesi yapılmamış.

    Birde önemli not silinen kaybolan herhangi bir yedek yok hesabı pleskde sadece suspend durumunda + psa yedeğide var..

    Bilginize,
  • 04-08-2007, 13:38:41
    #30
    Üyeliği durduruldu
    1. senden bir daha host alamyacagım için param yok dedim siteleri taşıyacak bir yer arıyordum + ben saa bır alık para verdım suresı gelınce bıttı daha ne burcu dıyorsun ne parası ? +1 sene sonra +1 aylıkdaha aldım sana en son 1 domain ve 1 aylık reseller parası gelmdıe mı geldı. eee ne borcu daha .
  • 04-08-2007, 13:43:47
    #31
    benden host almayacaksan param yok iade et yerine başka bir yere geçecem bana süre verirmisin deseydin sana 1 hafta değil 1 ay yine izin verirdim bir yer bul bulduğunda haber ver psa yedeğini verim ns leri değiştir sonra kapatalım derdim. ama gidişatın yanlış başta söyleyecektin bunu üzerinden haftalar geçince değil.

    Bilginize,
  • 04-08-2007, 13:55:09
    #32
    Üyeliği durduruldu
    birak la kımse degilde sen yapcaktın bunu soylemek bana kalmış şuan halla domain alıyorsun boştan yere benım sana borcum olmadıgı halde. bunuda iyi bılıyorsun.
  • 04-08-2007, 13:56:13
    #33
    Üyeliği durduruldu
    ve her zaman dılınle one cıkmayı başarıyorsun haksız oldugun halde. bunuda iyi bıl obur yarafta goruşruz senle o zman.ben başka bir şey demıyom.
  • 04-08-2007, 14:00:53
    #34
    Üyeliği durduruldu
    bır sorun olur hakani tlf ararsın acmaz meşgule atar anca 5-6 kere ara ogle acar msj atarsın cevap vermez ama bir para konusu olsun ara acar msj at hemen cevap verırsin.
  • 04-08-2007, 14:57:01
    #35
    Kerem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesajları Türkçe yazmadığınız için anlayamadım. Hakan Bey Türkçe yazdığı için anlayabildim. Anlayabildiğim kadarından, Hakan Bey'in bu konuda haklı olduğunu düşünüyorum. Siz bayi paketi için aylık ödemeniz gereken ücretin zamanını geciktirmiş ve ödememişsiniz. Yeni kira dönemi başlamış ve üstünden bir süre geçmiş. Yani yeni dönemde kullanım var. Ve siz bu kullanımı hiçe sayıp, "bana yedeklerimi ver, domainlerimi yönlendir, gidiyorum ben" diyebiliyorsunuz. Hakan Bey, kullandığınız ve ödemediğiniz yeni kira dönemi ödemesini alabilmek için sizin domainlerinizi rehin almış durumda, etik açıdan doğru olmasa bile başka bir çaresi olmadığı için yerinde bir uygulama. Onun da söylediği gibi, domainleri verdiği taktirde, siz parayı ödemeden çıkıp gideceksiniz, yanlış mıyım? Parayı ödeyecek olsaydınız, zaten şimdiye kadar öderdiniz.
    Saygılarımla.
    Kerem
    kerem sende herkesin yediği zokayı yuttun
    böyle hakan lafı evirir çevirir arada kendisi değiştirir söyler
    insanlar onu haklı zanneder
    ama adamer.com.tr yı araştırmadan adamer hakkında mesaj yazma
    yada r10da bı arat bakalım neler cıkıcak
    laf cambazlığı ile insanları dolandırmak kolaydır
    ama mahşerde çıkar acısı


    dediğim gibi adam dolandırıldım emeklerım boşa gitti diyor
    sınırden eli ayağı birbirine dolaşır adamın
    sen türkçe yazıp yazmamasından bahsedıyorsun
    dedıgım gibi bilgi sahıbı olmadan fıkır sahıbı olmamak gerek
    donanımhaberde adamer com holgınd patronunun cok mesajı oldugu ıcın ve modlara sıkı ilişkileri oldugu ıcın orda aleyhıne mesaj yazamazsınız yazarsanız hem sızı hm mesajınızı uçururlar
  • 04-08-2007, 18:35:35
    #36
    byLiLattah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mersin metropol civarına gelir ve cebimi ararsanız 0543 9279255 bir personel yollarım yada ben gelir sizi alırım buyurun ofisimize gelin bir kahvemizi için birde olaya burdan bakalım sizle..

    Saygılarımla,
    Burası donanımhaber değil bylilattah.Bu msjda sanki bir tehtit edici anlam çıkarıyorum.Amacın oysa r10da tehtit edici msj yazamazsın.Git donanımhaberde yaz.Adam senin bürona gelse ne olacak olaya burdan bakalım diyorsunuz.Sırf çay içmek içinmi çağırıyorsun.