bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmamak gerek
nedense bu adamer konusunda bilgisi olmayanlarda sallıyor
mesaj yazmadan önce forumda adamer yazın arama yapın ona göre yazın
Www.adamer.com.tr DIKKAT !!!
75
●3.436
- 19-08-2007, 23:49:19Black adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Katılıyorum adamer yazın ve aratın ve sonuç gerçekten sadece 3-4 isim dönüp dolaşıp aynı lafları ediyor acaba nedendir?? sorun değil 1500 müşteriden 4 tanesini memnun kılamadıysak geri kalanı memnun ise ne mutlu bize ki 4 müşterinin müşteri olduğuda söylenemez ya borcundan dolayı hesaı kapatılan yada sağdan soldan dolduruşa gelen kişiler..
NU KONU HAKKINDA SON SÖYLEYECEĞİM KONU BAŞINDA EKRAN GÖRÜNTÜSÜ YAYINLADIM MÜŞTERİNİN BORCU VARDIR VE HESABI SUSPEND DİR..
Bilginize, - 20-08-2007, 01:54:45en az bu forumdan sıkayetcı 20 kişi var
kımse hızmetınden memnun değilim falan değil demıyor
aratanlar dıkkat etsın hepsinınde domaınlerine el konulmuş
dolandırıcısın hakan
dolandırıcısın
dhde 8 bın mesajın var dıye kendını bısey zannetme
neden dhde senın aleyhıne acılan konular ucuyor?
cevap veremezsın
cunku bır numaralı dolandırıcısında ondan
mutlumumyada konuyu okuyor altta
o bılıyor senın ne mal oldugunu
saolsun bızım domaınlerın kılıdını kendısı actı
son sözüm
yazdıklarımı goren varsa adamerle ilişkiye gırmesın
domaın kılıtler domaınler kılıtlendır der para ıster
azıcık yüreği olsa bana cevap verir zaten kıvrak herif
kendısını yolladıgımız 30 ytl once yollamadınız dedi sonra bınbır işler çevirdi
domaınler açılmıyor dedı
nasıl acıldı mutlumumya sayesınde nasıl aldık
cunku dolandırıcısın
cunku 30 mılyon ıcın 15 mılyon ıcın bınbır numara yaparsın - 20-08-2007, 02:55:36Black adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yazdıklarına rağmen hakkın helal olsun sorun değil mutlaka bu karalamadan bir çıkarın vardır ama dediğim gibi helal ediyorum sorun değil webde satış yapan bir yapılanma değiliz ben dedim 4-5 sen dedin 20 oda güzel 1500 müşteriden 20 si şikayetci ise buda demek oluyor aynı işleyişe devam..
Saygılarımla,