• 19-08-2007, 22:22:56
    #73
    bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmamak gerek
    nedense bu adamer konusunda bilgisi olmayanlarda sallıyor
    mesaj yazmadan önce forumda adamer yazın arama yapın ona göre yazın
  • 19-08-2007, 23:49:19
    #74
    Black adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmamak gerek
    nedense bu adamer konusunda bilgisi olmayanlarda sallıyor
    mesaj yazmadan önce forumda adamer yazın arama yapın ona göre yazın

    Katılıyorum adamer yazın ve aratın ve sonuç gerçekten sadece 3-4 isim dönüp dolaşıp aynı lafları ediyor acaba nedendir?? sorun değil 1500 müşteriden 4 tanesini memnun kılamadıysak geri kalanı memnun ise ne mutlu bize ki 4 müşterinin müşteri olduğuda söylenemez ya borcundan dolayı hesaı kapatılan yada sağdan soldan dolduruşa gelen kişiler..

    NU KONU HAKKINDA SON SÖYLEYECEĞİM KONU BAŞINDA EKRAN GÖRÜNTÜSÜ YAYINLADIM MÜŞTERİNİN BORCU VARDIR VE HESABI SUSPEND DİR..

    Bilginize,
  • 20-08-2007, 01:54:45
    #75
    en az bu forumdan sıkayetcı 20 kişi var
    kımse hızmetınden memnun değilim falan değil demıyor
    aratanlar dıkkat etsın hepsinınde domaınlerine el konulmuş
    dolandırıcısın hakan
    dolandırıcısın
    dhde 8 bın mesajın var dıye kendını bısey zannetme
    neden dhde senın aleyhıne acılan konular ucuyor?
    cevap veremezsın
    cunku bır numaralı dolandırıcısında ondan
    mutlumumyada konuyu okuyor altta
    o bılıyor senın ne mal oldugunu
    saolsun bızım domaınlerın kılıdını kendısı actı
    son sözüm
    yazdıklarımı goren varsa adamerle ilişkiye gırmesın
    domaın kılıtler domaınler kılıtlendır der para ıster
    azıcık yüreği olsa bana cevap verir zaten kıvrak herif
    kendısını yolladıgımız 30 ytl once yollamadınız dedi sonra bınbır işler çevirdi
    domaınler açılmıyor dedı
    nasıl acıldı mutlumumya sayesınde nasıl aldık
    cunku dolandırıcısın
    cunku 30 mılyon ıcın 15 mılyon ıcın bınbır numara yaparsın
  • 20-08-2007, 02:55:36
    #76
    Black adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    en az bu forumdan sıkayetcı 20 kişi var
    kımse hızmetınden memnun değilim falan değil demıyor
    aratanlar dıkkat etsın hepsinınde domaınlerine el konulmuş
    dolandırıcısın hakan
    dolandırıcısın
    dhde 8 bın mesajın var dıye kendını bısey zannetme
    neden dhde senın aleyhıne acılan konular ucuyor?
    cevap veremezsın
    cunku bır numaralı dolandırıcısında ondan
    mutlumumyada konuyu okuyor altta
    o bılıyor senın ne mal oldugunu
    saolsun bızım domaınlerın kılıdını kendısı actı
    son sözüm
    yazdıklarımı goren varsa adamerle ilişkiye gırmesın
    domaın kılıtler domaınler kılıtlendır der para ıster
    azıcık yüreği olsa bana cevap verir zaten kıvrak herif
    kendısını yolladıgımız 30 ytl once yollamadınız dedi sonra bınbır işler çevirdi
    domaınler açılmıyor dedı
    nasıl acıldı mutlumumya sayesınde nasıl aldık
    cunku dolandırıcısın
    cunku 30 mılyon ıcın 15 mılyon ıcın bınbır numara yaparsın

    Yazdıklarına rağmen hakkın helal olsun sorun değil mutlaka bu karalamadan bir çıkarın vardır ama dediğim gibi helal ediyorum sorun değil webde satış yapan bir yapılanma değiliz ben dedim 4-5 sen dedin 20 oda güzel 1500 müşteriden 20 si şikayetci ise buda demek oluyor aynı işleyişe devam..

    Saygılarımla,