en az bu forumdan sıkayetcı 20 kişi var
kımse hızmetınden memnun değilim falan değil demıyor
aratanlar dıkkat etsın hepsinınde domaınlerine el konulmuş
dolandırıcısın hakan
dolandırıcısın
dhde 8 bın mesajın var dıye kendını bısey zannetme
neden dhde senın aleyhıne acılan konular ucuyor?
cevap veremezsın
cunku bır numaralı dolandırıcısında ondan
mutlumumyada konuyu okuyor altta
o bılıyor senın ne mal oldugunu
saolsun bızım domaınlerın kılıdını kendısı actı
son sözüm
yazdıklarımı goren varsa adamerle ilişkiye gırmesın
domaın kılıtler domaınler kılıtlendır der para ıster
azıcık yüreği olsa bana cevap verir zaten kıvrak herif
kendısını yolladıgımız 30 ytl once yollamadınız dedi sonra bınbır işler çevirdi
domaınler açılmıyor dedı
nasıl acıldı mutlumumya sayesınde nasıl aldık
cunku dolandırıcısın
cunku 30 mılyon ıcın 15 mılyon ıcın bınbır numara yaparsın
Yazdıklarına rağmen hakkın helal olsun sorun değil mutlaka bu karalamadan bir çıkarın vardır ama dediğim gibi helal ediyorum sorun değil webde satış yapan bir yapılanma değiliz ben dedim 4-5 sen dedin 20 oda güzel 1500 müşteriden 20 si şikayetci ise buda demek oluyor aynı işleyişe devam..
Saygılarımla,