Mesajları Türkçe yazmadığınız için anlayamadım. Hakan Bey Türkçe yazdığı için anlayabildim. Anlayabildiğim kadarından, Hakan Bey'in bu konuda haklı olduğunu düşünüyorum. Siz bayi paketi için aylık ödemeniz gereken ücretin zamanını geciktirmiş ve ödememişsiniz. Yeni kira dönemi başlamış ve üstünden bir süre geçmiş. Yani yeni dönemde kullanım var. Ve siz bu kullanımı hiçe sayıp, "bana yedeklerimi ver, domainlerimi yönlendir, gidiyorum ben" diyebiliyorsunuz. Hakan Bey, kullandığınız ve ödemediğiniz yeni kira dönemi ödemesini alabilmek için sizin domainlerinizi rehin almış durumda, etik açıdan doğru olmasa bile başka bir çaresi olmadığı için yerinde bir uygulama. Onun da söylediği gibi, domainleri verdiği taktirde, siz parayı ödemeden çıkıp gideceksiniz, yanlış mıyım? Parayı ödeyecek olsaydınız, zaten şimdiye kadar öderdiniz.

Saygılarımla.
Kerem
kerem sende herkesin yediği zokayı yuttun

böyle hakan lafı evirir çevirir arada kendisi değiştirir söyler
insanlar onu haklı zanneder
ama adamer.com.tr yı araştırmadan adamer hakkında mesaj yazma
yada r10da bı arat bakalım neler cıkıcak

laf cambazlığı ile insanları dolandırmak kolaydır
ama mahşerde çıkar acısı
dediğim gibi adam dolandırıldım emeklerım boşa gitti diyor
sınırden eli ayağı birbirine dolaşır adamın
sen türkçe yazıp yazmamasından bahsedıyorsun
dedıgım gibi bilgi sahıbı olmadan fıkır sahıbı olmamak gerek
donanımhaberde adamer com holgınd patronunun cok mesajı oldugu ıcın ve modlara sıkı ilişkileri oldugu ıcın orda aleyhıne mesaj yazamazsınız yazarsanız hem sızı hm mesajınızı uçururlar