Www.adamer.com.tr DIKKAT !!!
75
●3.436
- 05-08-2007, 23:09:43ExDizAyN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle












Ben satmadıktan sonra sabancı olsan ne yazar ki paran olsa borcunu öderdin.
Not : ödemen şu anda 14 gün gecikmiş durumda ödemen gereken tutar 25 YTL eğer paran yok ise yazarsan sorun değil ama madem paran var borcunu öde..
Neyse ödemen yarın itibariyle 15 gün geçmiş olacak ve silinecek bilgin olsun.. - 05-08-2007, 23:14:25adamer şiketıne bu konuda güvenın
heryerde com.tr yız dıye hava atarlar
paraları vardır
kaynakları bellidir
mılletın domaınlerıne kılıt koylarlar
sonra acmak ıcın para gaspederler
bakalım ıstanbul mıstanbul lafları duydum
gelirseler 30 ytl kdvsıyle vergısıyle alıcam
üstünede ıyı nıyetımı göstericem
bu arada bana cevap vermiyicekmiş tescilli *********** beyfendı
veremez çünkü yüreği yetmez
ben onun kandırdıklarına benzemem
istanbula gelince görüşücem kendisiyle
bı karşılıklı sevgi gösterisinde bulunalım
hiçmi süpermod bakmıyor bu konuya anlamış değilim
bu adamdan sıkayetcı olan benı dolandırdı dıyen 30 kişiden fazla adam var bu forumda
ben başka konuda kanıtlarımı sundum
neden hala bu *********** bu forumda gezebiliyor anlamış değilim
- 09-08-2007, 22:54:20Hangi domain? domain ile ilgili sizle bir sorunumuz yok reseller ödemenizi 15 günden fazla geciktirdiğiniz için hesabınız kapalı durumda hepsi bu.NeTwRmZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilginize, - 19-08-2007, 09:39:40Adamer Hakan beyin bana zararı dokunmamıştır ancak bir konuya değineceğim.
Çoğu kişi domainini kaptırmış vaziyette gibi görünüyor forumda açılan konuları okuyunca
neden genelde domain mesela adamer.com.tr 'de gözüme şu takıldı 'domain tescil yada transfer ettirene yanında 250 mb hosting hediye' diye bir sitelerinde resim var.
Normalde herkes tersini yapmazmı yani hosting alana domain hediye diye ?
Hakan bey domain alana yada transfer eden adamdan 15 ytl gibi bir ücret alırsın bunun taş çatlasın 5 ytl'si kar olsa 5 ytl'yemi vermiş oluyorsun hostu yoksa amaç şunu anlatıyor r10da çoğu kişinin size karşı açtığı bir konu var domainlerim gitti diye siz böyle bir kampanya yaparak domain sayınız artıyor ve bakıyorsunuz kiminki nezaman bitecek diye ilgili arkadaş uzatmak için ödemesini yapmazsa tahminim hemen kendinize regliyorsunuz domaini diye düşünüyorum böyle düşünmemin sebebi;
1) Domainime el kondu vs diye forumlarda açılan size karşı konular.
2) Domain alana yada transfer edene hosting bence tersini yapmalısınız bundan para kazanamazsınızki.
Saygılarımla
