yaw sen 6 aylıkmısın ? ben sana 1 aylık parayı peşin verdim ve sure bitti kapandı tabi yedıyemıyorsun . halla resellerın devam edıyor dıyorsun tabi. haram olsun bu kandil gununde dıye tarafta acısını cekeceksın o domain bana vermedıgın için.