Adamer Hakan beyin bana zararı dokunmamıştır ancak bir konuya değineceğim.
Çoğu kişi domainini kaptırmış vaziyette gibi görünüyor forumda açılan konuları okuyunca
neden genelde domain mesela adamer.com.tr 'de gözüme şu takıldı 'domain tescil yada transfer ettirene yanında 250 mb hosting hediye' diye bir sitelerinde resim var.
Normalde herkes tersini yapmazmı yani hosting alana domain hediye diye ?
Hakan bey domain alana yada transfer eden adamdan 15 ytl gibi bir ücret alırsın bunun taş çatlasın 5 ytl'si kar olsa 5 ytl'yemi vermiş oluyorsun hostu yoksa amaç şunu anlatıyor r10da çoğu kişinin size karşı açtığı bir konu var domainlerim gitti diye siz böyle bir kampanya yaparak domain sayınız artıyor ve bakıyorsunuz kiminki nezaman bitecek diye ilgili arkadaş uzatmak için ödemesini yapmazsa tahminim hemen kendinize regliyorsunuz domaini diye düşünüyorum böyle düşünmemin sebebi;
1) Domainime el kondu vs diye forumlarda açılan size karşı konular.
2) Domain alana yada transfer edene hosting bence tersini yapmalısınız bundan para kazanamazsınızki.
Saygılarımla