ExDizAyN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hım şunuda soyleyım allaha bın şukur param var senin şirketı tek başıma yıne alrım ogrenci halıme param yok degil .allaha bın şukur..


Ben satmadıktan sonra sabancı olsan ne yazar ki paran olsa borcunu öderdin.

Not : ödemen şu anda 14 gün gecikmiş durumda ödemen gereken tutar 25 YTL eğer paran yok ise yazarsan sorun değil ama madem paran var borcunu öde..

Neyse ödemen yarın itibariyle 15 gün geçmiş olacak ve silinecek bilgin olsun..