hep ogle olur zaten o zman 150 mb hediyedı tlf acmıştım sana domain alırsam veririmisn hakan abi demiştim ewt verim dedin sonra ben bir ara ticket gonderdim sana hediye alanları ver dıye yenı servera geçecez dedin ondan sonra verim dedim geçtık sonra bin bir turlu bahane uyudurdun şimdi pazar gunu gıdıp tatilimi yapcam senle daha hesaplaşacaz haberın olsun.