• 03-04-2021, 15:20:34
    #1
    Yaklaşık 2 yıldır güzel hosting ile çalışıyorum, iki gün öncesine kadar gayet memnundum, ancak paketlerimden bir tanesinde web günlükleri şişmeye başlamış.
    ben 700 mb kullanırken ne işe yaradığını dahi bilmediğim bu günlükler 1.78 gb olmuş ve paket 2 gb olduğu için hesap askıya alınmış.
    İki koca gündür problemi çözdürmeye çalışıyorum, hesabımı 5 dakikalığına aktifleştiriyorlar ama dosyaları temizlemedikleri için tekrar hesap askıya alınıyor.

    Bu host paketi üzerinden cafe-restaurant programımı işletiyordum, beraber çalıştığım cafe iki gündür emek-zaman dolayısıyla para kaybediyor.
    Güzel hosting çalışanlarına yol da gösterdim, dedimki geçici süreyle sorunu çözene kadar paketi 3 gb yapın ama insiyatif sıfır. bana dönüp siz satın alın diyorlar.
    Aldığım hizmetin karşılığını veremeyen bir firmadan neden paket satın alayım ki!!!

    Cafe sahibi müşterim hostu değiştirmem konusunda ısrarcı, host tavsiyelerinizi bekliyorum.
  • 03-04-2021, 15:22:49
    #2
    @HostLAB; bir süredir çalışıyorum memnunum
    • mesutt
    mesutt bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 03-04-2021, 15:45:09
    #3
    Kurumsal PLUS
    Merhaba,

    Hesabınıza yapılan hack girişimleri neticesinde modsec günlüğü şişmiş, hesap Plesk tarafından her otomatik askıya alındığında hiçbir zorluk çıkartılmadan aktif edilmiş ve sizr bilgi verilmiş. Sonuç olarak görüşmeniz üzerine modsec hesabınız için kapatılmış vr log dosyaları silinmiş. Bizlik bir sorun bulunmamaktadır, ek bir ücret vs de istemiyoruz, kullanımınızı takip edip düzenlemek sizin sorumluluğunuzda olan bir durum ve bunu yapamıyorsanız zaten ekibimiz size ücretsiz teknik destek de sağlıyor. Şikayet sebebi tam olarak nedir? Disk kotanız dolduğu için Plesk hesabınızı kapatıyor, bildirim açtığınız anda hesabı açıp bunun bilgisini size veriyoruz, temizlemediğiniz için ya da bize bu konuda ne yapılması gerektiğini sormadığınız için tekrar otomatik askıya alınmış. Sorun bizdenmiş gibi lanse etmek yerine destek istediğinizde zaten destek de sunuyoruz çözüm için.

    Gerçekten artık bu tip şikayetleri anlamak çok zor. Disk kotanız dolu ve çözemediyseniz zaten bunu belirttiğinizde ücretsiz desteğini bile sunuyoruz. Ama bunu zamanında sormadığınız ya da zamanında temizlik yapmadığınız için site tekrar kapandığında(otomatik) biz mi suçlu oluyoruz? Yani lütfen biraz durup mantıklı düşünelim, bu konuda bizim suçumuz tam olarak hangi noktada? Konu sahibi müsade ederse bildirim yazışmalarını da ekleyelim konuya.
  • 03-04-2021, 15:51:37
    #4
    Bu günlük dosyaları sizin sisteminizde oluşturan bir PHP kodu çalışıyor olabilir mi?
    Kullandığınız yazılımı da kontrol edin isterseniz
  • 03-04-2021, 15:58:46
    #5
    Kurumsal PLUS
    lndmehmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu günlük dosyaları sizin sisteminizde oluşturan bir PHP kodu çalışıyor olabilir mi?
    Kullandığınız yazılımı da kontrol edin isterseniz
    Müşterimize bu konuda zaten ücretsiz destek sunuyoruz. Müşterimize hesabın açıldığı ama kullanımın limit altına düşürülmesi gerektiği, yoksa otomatik olarak tekrar askıya alınacaği bilgisi veriyoruz, hesap açılınca müşterimiz bununla hiç ilgilenmemiş, otomatik olarak tekrar kapanınca şikayetçi olmuş. Sonu. olarak günlükler yer kaplıyor temizleyin demiş ve yardımcı zaten olmuşuz, mod_security de kapatarak log oluşmayacağını belirtmişiz ancak yine de şikayet konusu açılmış.

    müşterimizin sitesini kapalı tutmuyoruz, anında zaten hesabı açıyoruz, Ek ücret vs de istemiyoruz. Sorunun çözümü için zaten yardımcı olmaya çalışıyoruz. Kendisinin site durumuyla ilgilenmemesi ve site kapanmadan destek istememesi sebebiyle sorun yaşanmış. Site kapanınca da gelip doğrudan şikayet etme, bağırma-kızma modunda konuya girmiş. "Web günlükleri çok yer kaplıyor yardımcı olun" ya da "açtınız ama ben silecek birşey bulamadım bu kadar dosyam yok nedir sorun" vb. normal bir iletişim kurulsa zaten ne bir şikayet olacak ne bir sorun, zaten destek sağlıyoruz müşterimize.
  • 03-04-2021, 16:03:24
    #6
    cesurca ve beklenmedik bir hareket oldu, diğer tarafta çözemedik burdan topluluk önünde tartışalım madem.
    hesabımı incelediğinizde kullanımlarım ortada değil mi
    web 404mb
    posta 708 kb
    veritabanları 285 mb
    günlükler 1.78gb

    Disk alanım yani paketim 2 Gb
    ilk üçünü ben kullanıyorum sonuncusunu ise sizin plesk paneliniz ya da windows serverınız...
    her otomatik askıya alındığında hiçbir zorluk çıkarmadan aktif ettiğiniz söylüyorsunuz, evet doğru ama aktif etmek için benim aramamı beklediniz bu 1. ikincisi aktif ettiniz neden tekrar pasif ediyorsunuz. hesabın aktif kalması için günde 3 öğün sizi mi aramalıyım??

    Log dosyalarını silmişsiniz, sağolun. ama boyut 1.78gb'dan 1.46'ya düşmüş ve yine 2.1 gb kullanımdan dolayı hesabım askıya alınmış. Sonucu değiştirmeyecekse yaptığınız çözümü nasıl kabul edebiliriz!!

    Log dosyalarını benim silme yetkimin olmadığıyla ilgili de ekran görüntüsü atmıştım, neden benim takip edip düzenleyebileceğimi iddia ediyorsunuz!!!

    Şu an müşterime dönüp site açıldı, programı servisleri kullanabilirsiniz diyemiyorum çünkü 10 dakika sonra hesabın tekrar askıya alınıp alınmayacağını bilmiyorum.
    Bir mesajınızda kontrolün sabah yapıldığında bahsetmişsiniz ama gece 1de aktifleştirdiğiniz hesap sabah 8de kapalıydı, 8de tekrar aktif ettiniz ama öğleden sonra gene kapalıydı.

    Şimdi kendinizi benim yerime koyun. çözümü 3-5 dosya silip, plesk sorun yaratmasın diye de kotayı geçici sürece arttırmak kadar basit olan bu süreci çok güzel yönettiğiniz nasıl iddia edebiliyorsunuz!!
    eğer siz çok güzel çözdüyseniz benim hiçbir suçum/yetkim/sorumluluğum olmadığı halde 2 gündür hesabımı kullanamayışımı, 3 defa hesabımın askıya alınmasını nasıl bana yükleyeceksiniz???
  • 03-04-2021, 16:10:40
    #7
    lndmehmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu günlük dosyaları sizin sisteminizde oluşturan bir PHP kodu çalışıyor olabilir mi?
    Kullandığınız yazılımı da kontrol edin isterseniz
    Asp net kullanıyorum, projelerimin web tarafı gerçekten çok basit, böyle bir loglama yapsın diye 1 satır dahi kod yazmadım.
    Ayrıca güzelhostinge bulduğum bir ekran görüntüsünü de attım. IIS logları 1mb'yi geçmiyor ve hostumun logs klasöründe.
    Sorun yaratan dosyalardan bir tanesini farkettim. 455 mb büyüklüğünde ve dosya yolu C:Program Files (x86)PleskModSecurityvhosts(*guid*)logsaudit.log

    böyle bir dosya olduğunu bana gösteriyor ama silme düzenleme yetkim yok..
    şimdi kontrol ettim iki hesabımda günlükleri kapatmışlar.
    aynı hesaptaki diğer subdomainlerimde bu dosyanın boyutu 4-5-8-20 kb.
  • 03-04-2021, 16:18:52
    #8
    Kurumsal PLUS
    mesutt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cesurca ve beklenmedik bir hareket oldu, diğer tarafta çözemedik burdan topluluk önünde tartışalım madem.
    hesabımı incelediğinizde kullanımlarım ortada değil mi
    web 404mb
    posta 708 kb
    veritabanları 285 mb
    günlükler 1.78gb

    Disk alanım yani paketim 2 Gb
    ilk üçünü ben kullanıyorum sonuncusunu ise sizin plesk paneliniz ya da windows serverınız...
    her otomatik askıya alındığında hiçbir zorluk çıkarmadan aktif ettiğiniz söylüyorsunuz, evet doğru ama aktif etmek için benim aramamı beklediniz bu 1. ikincisi aktif ettiniz neden tekrar pasif ediyorsunuz. hesabın aktif kalması için günde 3 öğün sizi mi aramalıyım??

    Log dosyalarını silmişsiniz, sağolun. ama boyut 1.78gb'dan 1.46'ya düşmüş ve yine 2.1 gb kullanımdan dolayı hesabım askıya alınmış. Sonucu değiştirmeyecekse yaptığınız çözümü nasıl kabul edebiliriz!!

    Log dosyalarını benim silme yetkimin olmadığıyla ilgili de ekran görüntüsü atmıştım, neden benim takip edip düzenleyebileceğimi iddia ediyorsunuz!!!

    Şu an müşterime dönüp site açıldı, programı servisleri kullanabilirsiniz diyemiyorum çünkü 10 dakika sonra hesabın tekrar askıya alınıp alınmayacağını bilmiyorum.
    Bir mesajınızda kontrolün sabah yapıldığında bahsetmişsiniz ama gece 1de aktifleştirdiğiniz hesap sabah 8de kapalıydı, 8de tekrar aktif ettiniz ama öğleden sonra gene kapalıydı.

    Şimdi kendinizi benim yerime koyun. çözümü 3-5 dosya silip, plesk sorun yaratmasın diye de kotayı geçici sürece arttırmak kadar basit olan bu süreci çok güzel yönettiğiniz nasıl iddia edebiliyorsunuz!!
    eğer siz çok güzel çözdüyseniz benim hiçbir suçum/yetkim/sorumluluğum olmadığı halde 2 gündür hesabımı kullanamayışımı, 3 defa hesabımın askıya alınmasını nasıl bana yükleyeceksiniz???
    1. Sizin kendi disk kullanımınızdan kaynaklı olarak hizmetiniz askıya alınıyor. Belli bir limitte disk alanı satın alıyorsunuz, üstünde kullanım yapıyorsunuz, sistem de otomatik olarak istatistik hesaplaması yaptığında askıya alıyor.
    2. "Evet doğru ama aktif etmek için benim aramamı beklediniz bu 1" - ne yazık ki bir müşterimiz sorun yaşıyorsa ve bu genel bir sorun değilse, müşterimiz sorun yaşadığını bize bildirmeden bunu bizim bilmemiz mümkün olmuyor, bu konuda 6. his geliştirerek bir hizmet sunamamaktayız.
    3. Sorununuz zaten çözüldü, telefonla da ulaşmaya çalıştık ulaşamadık, doğrudan şikayet konusu açmışsınız, haliyle kendimizi savunmaya çalışıyoruz. Çünkü bizi saçma sapan bir konuyla suçluyorsunuz.
    4. Log dosyalarını kendiniz silememiş olabilirsiniz. Size bu noktada zaten destek de sağlıyoruz. Bize "bu kadar yer kaplayan şey nedir bulamıyorum" vb. bir tarzda gelmeniz halinde zaten sorunun çözümü için destek sağlıyoruz size.
    5. 3 öğün zaten bizi aramamanız gerekiyor, sorunu çözmeniz, çözemiyorsanız çözdürmeniz yeterli. Hesabı açtırıp, size veriler limitin altına inmezse kullanıma kapanacağı bilgisi verilmiş durumda, ancak sorunla hiç ilgilenmeden ya da bizden bunu talep etmeden, doğrudan tekrar kapandığında şikayet tavrıyla yaklaşıyorsunuz.

    Açıklamalar yeterlidir diye düşünüyorum. Amacımız yardımcı olmak olmasa zaten siteniz siz ek paket alana kadar kapalı olurdu. Sonra "log şişmiş buna rağmen ek para alıp disk büyüttürdüler" diye şikayet açardınız, emin olun bu da tamamen kullanıcı hatası olarak sonuçlanırdı.

    Bizim amacımız size yardımcı olmak, iletişim sorunundan ötürü konunun şikayete gittiği belli. Sorununuz da çözülmüş durumda. Yani sağduyu ve empati ile çalışmayacaksak ne şekilde çalışılır gerçekten bilmiyorum. Amacımız yardımcı olmup işinizi çözmek en başından beri, kaldı ki bunu da yapmış durumdayız. Buna rağmen neden şikayet oluşturulduğunu biz anlamakta zorlanıyoruz. Sizden ne ek bir ücret istendi, ne yanıt alamama durumlarınız oldu, destek istediğiniz anda destek sağlandı, sorunun çözümü iletişim sorunu sebebiyle uzamış olabilir yani "ben çözemiyorum çözün" demiş olsanız en başından iş bitecekmiş, bizim açımızdan bunlar önemli değil zaten yardımcı olmak için 7/24 çalışıyoruz ancak üstüne de şikayetler görünce gerçekten üzücü oluyor.
  • 03-04-2021, 16:38:15
    #9
    ilk satırda kaybetmeye başladınız, iki de size hak verir gibi oldum ama üçüncü maddenizde batırmaya devam ediyorsunuz..
    benim kendi disk kullanımımın 700 mb olduğunu ben belirttim, siz de görüyorsunuz. Gün gibi açık olduğu halde 2gb'ı aşmasının sebebi benmişim gibi davranıyorsunuz, yazıklar olsun.
    saçma sapan bir konuyla suçlamıyorum. haklı olduğum yerden size anlatmaya devam edicem. ilk aradığımda hesabımda bir sorun olduğunu söyledim, siz de gerekli kontrolleri yaptığınız halde HİÇBİRŞEY YAPMADINIZ. yani ikinci maddeniz de çürüdü gitti, 6ıncı hisse gerek yoktu. bu 4üncü maddeye de cevap oldu sanırım.
    3-5 ben bu kadar uğraştıktan sonra iki defa sorunu çözdük hesabı aktifleştirdik dediğiniz halde 3üncü defa hesabı askıya aldınız. Şimdi sorunu çözdük deyişinize nasıl güvenebilirim.

    7-24 konusunda size teşekkür ediyorum. gerçekten gece 1de aradığımda muhattap bulabileceğimi hiç düşünmemiştim, bunu da yeri gelmişken takdir edeyim.
    Bu arada iki günlük bu sıkıntının sonucunda maalesefki ben yedeklerimi aldım. Hizmeti kullanan müşterimin de ısrarı sonucu yarın itibariyle başka bir host ile çalışmaya devam edeceğim.
    şu an şu dakika itibariyle hala ne kotayı arttırdınız ne de ne de günlüklerin boyutu değişmedi,
    1.plesk panele baktığımda hala 109% kullanım gösterdiğiniz için,
    2 ."Bu durum Plesk tarafından otomatik olarak gerçekleşen bir durumdur." dediğiniz için.
    3 hesabın tekrar askıya alınmayacağıyla ilgili bir taahhüt vermediğiniz için.
    4 şurdaki mesajlarınızda beni suçlar yaklaşımınızdan dolayı
    hesabımı başka yere taşımakta ve bunu burada paylaşmakta bi mahsur görmüyorum.
    İyi çalışmalar...