Merhaba,

Hesabınıza yapılan hack girişimleri neticesinde modsec günlüğü şişmiş, hesap Plesk tarafından her otomatik askıya alındığında hiçbir zorluk çıkartılmadan aktif edilmiş ve sizr bilgi verilmiş. Sonuç olarak görüşmeniz üzerine modsec hesabınız için kapatılmış vr log dosyaları silinmiş. Bizlik bir sorun bulunmamaktadır, ek bir ücret vs de istemiyoruz, kullanımınızı takip edip düzenlemek sizin sorumluluğunuzda olan bir durum ve bunu yapamıyorsanız zaten ekibimiz size ücretsiz teknik destek de sağlıyor. Şikayet sebebi tam olarak nedir? Disk kotanız dolduğu için Plesk hesabınızı kapatıyor, bildirim açtığınız anda hesabı açıp bunun bilgisini size veriyoruz, temizlemediğiniz için ya da bize bu konuda ne yapılması gerektiğini sormadığınız için tekrar otomatik askıya alınmış. Sorun bizdenmiş gibi lanse etmek yerine destek istediğinizde zaten destek de sunuyoruz çözüm için.

Gerçekten artık bu tip şikayetleri anlamak çok zor. Disk kotanız dolu ve çözemediyseniz zaten bunu belirttiğinizde ücretsiz desteğini bile sunuyoruz. Ama bunu zamanında sormadığınız ya da zamanında temizlik yapmadığınız için site tekrar kapandığında(otomatik) biz mi suçlu oluyoruz? Yani lütfen biraz durup mantıklı düşünelim, bu konuda bizim suçumuz tam olarak hangi noktada? Konu sahibi müsade ederse bildirim yazışmalarını da ekleyelim konuya.