• 18-01-2021, 20:08:51
    #1
    arkadaşlar selam,
    şirket içi bir macbook pro ihtiyacımız var.

    16gb m1 mi tavsiye edersiniz 32 gb i7 mi ?

    adobe programları kullanılacak.


    m1 cihazlar ısınma , batarya ve performans açısından daha iyi fakat ramin max 16 olması ve uygulama desteğinin sınırlı olması düşündürtüyor :/

    ayrıca intelin sarjı daha az gidiyor ve daha pahalı :/



  • 18-01-2021, 20:10:35
    #2
    m1 işlemci birçok programda sıkıntı çıkartıyor, i5 kullanıyorum hala çok memnunum 2019 pro
  • 18-01-2021, 20:11:06
    #3
    bbthns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    m1 işlemci birçok programda sıkıntı çıkartıyor, i5 kullanıyorum hala çok memnunum 2019 pro
    hocam mesela hangi programda sıkıntı çıkartıyor, adobe programlarında sıkıntı çıkartıyor mu ?
  • 18-01-2021, 20:12:25
    #4
    Üyeliği durduruldu
    m1 apple'ın kendi işlemcisi ve yeni güncellemeler ile performansı artacak. İ7 şuan m1 den daha stabil ve genel performansı daha yüksek ama gelecek güncellemelerde muhtemelen yer değiştirecekler.
  • 18-01-2021, 20:12:51
    #5
    hemato adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam mesela hangi programda sıkıntı çıkartıyor, adobe programlarında sıkıntı çıkartıyor mu ?
    hocam tam olarak program veremiyorum ama geçen gün bir hocam R10'da konu açmıştı Adobe için. Sanırım Adobe lisans satın almadan hiçbir şekilde kullanamıyorsunuz M1'de. Sadece Adobe olarak düşünmeyin şu anda çok kısıtlı program ağı. 32 i7 çok daha iyi bir tercih olacaktır sizin için. Pişman etmez.
  • 18-01-2021, 20:24:01
    #6
    bbthns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam tam olarak program veremiyorum ama geçen gün bir hocam R10'da konu açmıştı Adobe için. Sanırım Adobe lisans satın almadan hiçbir şekilde kullanamıyorsunuz M1'de. Sadece Adobe olarak düşünmeyin şu anda çok kısıtlı program ağı. 32 i7 çok daha iyi bir tercih olacaktır sizin için. Pişman etmez.
    hocam biz orjinal adobe programlarını kullanacağız sadece, + phpstorm bu kadar. orjinal olunca sorun oluyor muymuş?
  • 18-01-2021, 20:28:33
    #7
    bbthns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam tam olarak program veremiyorum ama geçen gün bir hocam R10'da konu açmıştı Adobe için. Sanırım Adobe lisans satın almadan hiçbir şekilde kullanamıyorsunuz M1'de. Sadece Adobe olarak düşünmeyin şu anda çok kısıtlı program ağı. 32 i7 çok daha iyi bir tercih olacaktır sizin için. Pişman etmez.
    bende bigsur konusu açmıştım.

    adobe'yi crc kullanacaksanız boşuna çabalamayın. işlemciyi bilmiyorum ama işletim sistemi ona hazırlık. o yüzden i7 bence. catalina sürümü kullanıyorum performans süper.
  • 18-01-2021, 20:31:33
    #8
    hemato adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam biz orjinal adobe programlarını kullanacağız sadece, + phpstorm bu kadar. orjinal olunca sorun oluyor muymuş?
    orjinalse sorun çıkarmaz fakat yine de i7 32 tavsiye ederim size emin olun daha iyi performans verecektir m1 16’ya göre
  • 18-01-2021, 20:32:30
    #9
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende bigsur konusu açmıştım.

    adobe'yi crc kullanacaksanız boşuna çabalamayın. işlemciyi bilmiyorum ama işletim sistemi ona hazırlık. o yüzden i7 bence. catalina sürümü kullanıyorum performans süper.
    hocam işletim sistemi neye hazırlık anlayamadım.
    //
    konunuzu okuduktan sonra anladım, yeni gelecek güncellemeler daha çok m1 için olacak diyorsunuz sanırım.

    bbthns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    orjinalse sorun çıkarmaz fakat yine de i7 32 tavsiye ederim size emin olun daha iyi performans verecektir m1 16’ya göre
    Hocam şöyle bir görsel var,