• 18-01-2021, 21:54:42
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hocam ben m1 modelini aldım kullanıyorum açıkcası çok memnunum ram dolu sürekli dolu gözüküyor aslında ama hep öyle kalıyor değişik sıfır ısınma, adobe de betasını çıkardı diye biliyorum M1ler için ama bi araştırmak lazım tabii ki de çıkarmadıysa bile de çıkaracak en yakın zamanda. Performans olarak gerçekten çok farklı çok iyi apple ın artık M1 e odaklanacağını düşünürsek bence M1 modelli alın derim. Kolay gelsin
  • 18-01-2021, 22:02:48
    #11
    erdinckaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ben m1 modelini aldım kullanıyorum açıkcası çok memnunum ram dolu sürekli dolu gözüküyor aslında ama hep öyle kalıyor değişik sıfır ısınma, adobe de betasını çıkardı diye biliyorum M1ler için ama bi araştırmak lazım tabii ki de çıkarmadıysa bile de çıkaracak en yakın zamanda. Performans olarak gerçekten çok farklı çok iyi apple ın artık M1 e odaklanacağını düşünürsek bence M1 modelli alın derim. Kolay gelsin
    ram kaç hocam sizin ? yarın gün içinde bi adobe deneme şansınız olur mu
  • 18-01-2021, 22:27:17
    #12
    hemato adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam işletim sistemi neye hazırlık anlayamadım.
    //
    konunuzu okuduktan sonra anladım, yeni gelecek güncellemeler daha çok m1 için olacak diyorsunuz sanırım.



    Hocam şöyle bir görsel var,

    tabi benimkisi tahmin hocam. apple intel işlemciye geçtiğinde işlemci geliştirmeye devam etmiş ki şimdi karar verdi.

    fakat işletim sistemindeki tüm güncellemeleri de işlemciye odaklı hazırladığı için intelle uyumlu hızlı çalışan bir işlemi sistemine dönüştü.

    bigsur beta 2 den beri kullanıyorum en son 11.2 de pes ettim. photoshop 2018 açtığım saniyesinde fan deli gibi dönmeye başlıyordu işlemci %89 sonuçta apple alanların çoğu performans için alıyor. kapağı açıyorsunuz görüntü geç geliyor. işlemci saçma sapan davranıp durduk yere makina kapanıyor.

    yani düşük bir makina da değil 2015 i7 16 ram retina 15"

    şimdi catalina geri döndüm, icloud alan aldım tüm herşeyi attım oraya kafam rahat. güncelleme yapmayı da hiç düşünmüyorum.

    m1 program yükleme konusuna gelecek olursak artık internet tabanlı programlara geçiş olacağımın tahmin ediyorum basit bilgisayarlar güçlü internet sonucu tam bağımlılık 🙂
  • 19-01-2021, 23:13:52
    #13
    hemato adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ram kaç hocam sizin ? yarın gün içinde bi adobe deneme şansınız olur mu
    8 hocam, yani adobeda da bir problem yaşamadım ama çok yüksek boyutlu dosyaları bilemem tabii ki onlar biraz fazla ram yiyebilir
  • 19-01-2021, 23:36:20
    #14
    erdinckaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    8 hocam, yani adobeda da bir problem yaşamadım ama çok yüksek boyutlu dosyaları bilemem tabii ki onlar biraz fazla ram yiyebilir
    hocam m1x in felan da çıkacağını duyunca, intele para vermek çok mantıklı gelmiyor, bundan sonra macbook lar m serisi üzerine yoğunlaşacak sanırım. 16 ram m1 macbook pro 20.899 tl (normal fiyatı ), 32 gb ram i7 macbook pro ise 22.899 tl (eğitim indirimli), daha ucuz değil ki intel alalım...
  • 20-01-2021, 00:41:33
    #15
    aynen hocam iMac, iMac pro ve mac pro falan için M1X çıkacak deniyordu iMac tanıtımlarıyla gelir muhtemelen, ben öneririm şahsen hem daha ucuz hem daha iyi.
  • 20-01-2021, 02:58:49
    #16
    M1 alın hocam bence
  • 20-01-2021, 19:03:00
    #17
    2 adet 16gb m1 sipariş ettik, umarım doğru olanı yapmışızdır, m1x lerinde gelmesiyle gelecek updateler m serilerine yönelik olur intel daha da yavaşlar diye düşünüyorum