hocam ben m1 modelini aldım kullanıyorum açıkcası çok memnunum ram dolu sürekli dolu gözüküyor aslında ama hep öyle kalıyor değişik

sıfır ısınma, adobe de betasını çıkardı diye biliyorum M1ler için ama bi araştırmak lazım tabii ki de çıkarmadıysa bile de çıkaracak en yakın zamanda. Performans olarak gerçekten çok farklı çok iyi apple ın artık M1 e odaklanacağını düşünürsek bence M1 modelli alın derim. Kolay gelsin