hemato adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ram kaç hocam sizin ? yarın gün içinde bi adobe deneme şansınız olur mu
8 hocam, yani adobeda da bir problem yaşamadım ama çok yüksek boyutlu dosyaları bilemem tabii ki onlar biraz fazla ram yiyebilir