hocam mesela hangi programda sıkıntı çıkartıyor, adobe programlarında sıkıntı çıkartıyor mu ?
hocam tam olarak program veremiyorum ama geçen gün bir hocam R10'da konu açmıştı Adobe için. Sanırım Adobe lisans satın almadan hiçbir şekilde kullanamıyorsunuz M1'de. Sadece Adobe olarak düşünmeyin şu anda çok kısıtlı program ağı. 32 i7 çok daha iyi bir tercih olacaktır sizin için. Pişman etmez.