arkadaşlar selam,
şirket içi bir macbook pro ihtiyacımız var.

16gb m1 mi tavsiye edersiniz 32 gb i7 mi ?

adobe programları kullanılacak.


m1 cihazlar ısınma , batarya ve performans açısından daha iyi fakat ramin max 16 olması ve uygulama desteğinin sınırlı olması düşündürtüyor :/

ayrıca intelin sarjı daha az gidiyor ve daha pahalı :/