hocam tam olarak program veremiyorum ama geçen gün bir hocam R10'da konu açmıştı Adobe için. Sanırım Adobe lisans satın almadan hiçbir şekilde kullanamıyorsunuz M1'de. Sadece Adobe olarak düşünmeyin şu anda çok kısıtlı program ağı. 32 i7 çok daha iyi bir tercih olacaktır sizin için. Pişman etmez.
bende bigsur konusu açmıştım.
adobe'yi crc kullanacaksanız boşuna çabalamayın. işlemciyi bilmiyorum ama işletim sistemi ona hazırlık. o yüzden i7 bence. catalina sürümü kullanıyorum performans süper.