bende bigsur konusu açmıştım.
adobe'yi crc kullanacaksanız boşuna çabalamayın. işlemciyi bilmiyorum ama işletim sistemi ona hazırlık. o yüzden i7 bence. catalina sürümü kullanıyorum performans süper.
hocam işletim sistemi neye hazırlık anlayamadım.
//
konunuzu okuduktan sonra anladım, yeni gelecek güncellemeler daha çok m1 için olacak diyorsunuz sanırım.
orjinalse sorun çıkarmaz fakat yine de i7 32 tavsiye ederim size emin olun daha iyi performans verecektir m1 16ya göre
Hocam şöyle bir görsel var,