delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende bigsur konusu açmıştım.

adobe'yi crc kullanacaksanız boşuna çabalamayın. işlemciyi bilmiyorum ama işletim sistemi ona hazırlık. o yüzden i7 bence. catalina sürümü kullanıyorum performans süper.
hocam işletim sistemi neye hazırlık anlayamadım.
//
konunuzu okuduktan sonra anladım, yeni gelecek güncellemeler daha çok m1 için olacak diyorsunuz sanırım.

bbthns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
orjinalse sorun çıkarmaz fakat yine de i7 32 tavsiye ederim size emin olun daha iyi performans verecektir m1 16’ya göre
Hocam şöyle bir görsel var,