hemato adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam biz orjinal adobe programlarını kullanacağız sadece, + phpstorm bu kadar. orjinal olunca sorun oluyor muymuş?
orjinalse sorun çıkarmaz fakat yine de i7 32 tavsiye ederim size emin olun daha iyi performans verecektir m1 16’ya göre