• 07-05-2015, 22:03:50
    #19
    kimse ynalış anlamasın. güzel site yapmakla olay bitmez. senden başkalarının çalmaması için önlem alacaksın. adam senden çalıyorsa kusura bakmayacaksın eksiğini kapatacaksın.

    Biz işi bilip işe gitmeyiz. Kurnazlık değil zeka kullanmaktır biz türkler.

    Sen oturur 500 kelime yazarsın sen yayınlarsın ama adamın site senden daha kaliteli direk yazını çalar o indexlettiriri. şimdi suç kimin elektrik idaresinin mi ? Suç sağlam site yapmayanın. 500 kelime yazmayı biliyoruz ama siteyi kaliteli boyuta getirmiyoruz.

    Arabayı kilitliyoruz ama camlar açık. Yapacak bi şey yok. ben spama sonuna kadar karşıyım ama önce işin temelini sağlam atıp kopyalanmaması için çabalamalısınız.
  • 07-05-2015, 22:11:08
    #20
    Siz Türkleri bilmemde biz TÜRKLER böyle değiliz.
    Bir insanın kendi milletini bu kadar aşağılamasına gerçekten hayret ediyorum.
  • 07-05-2015, 22:12:52
    #21
    Ben bilmiyordum bir siteyi olduğu gibi kopyaladım o paylaştığı gibi alıyordum onun önüne geçtim telefonla aradı dedi ki o site çöp at çöpe sil dedi gelişmez dedi benimde fazla bilgim yoktu siteyi sıfırladım... sonradan googleye bakınca onun önünde çıkıyorum ama artık hepsi gitmişti... site w@rezdi.
  • 07-05-2015, 22:25:59
    #22
    Hocam sonuna kadar haklısın bence de Türkler emek hırsızı, bunu sadece internetle sınırlandırmayıp daha komplike düşünürsek yine sonuç bu.

    Milliyetçi duyguları kabaran arkadaşlar gidip kendilerine Türkün tarihini anlatıp dursunlar başka bi şey yapmadan.
  • 07-05-2015, 22:33:47
    #23
    Üyeliği durduruldu
    adam Türk derken ırkı kastetmiyor, bizleri, hepimizi kastediyor.

    konuya gelince, olay böyle ve hep böyle olacak. çünkü biz üçüncü dünya ülkesiyiz ve bu durumdan kurtulmak gibi bir niyetimiz yok. bizde utanma duygusu azdı, artık hiç kalmadı. tabii bunun binlerce sebebi var. en başta eğitimin olmaması. yazıyı çalan **ç, emin ol hırsızlığın neden kötü olduğunu bile bilmiyor.
  • 07-05-2015, 23:33:31
    #24
    DizayNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sonuna kadar haklısın bence de Türkler emek hırsızı, bunu sadece internetle sınırlandırmayıp daha komplike düşünürsek yine sonuç bu.

    Milliyetçi duyguları kabaran arkadaşlar gidip kendilerine Türkün tarihini anlatıp dursunlar başka bi şey yapmadan.
    Evet benim duygum kabardı bana dedin galiba senmi söyleyeceksin benim tarihimle ne yapacağımı. Biraz daha komplike hale getirelim. "Bencede Türkler emek hırsızı" diyenler hırsızdır ayrıca Türklüğünden nefret etmektedir. Mümkün olsa başka ülke vatandaşlığına geçmek istemektedir. Ayrıca manevi yönden kabaracak birşeyleri kalmamıştır. Ne olacak şimdi?
  • 08-05-2015, 01:57:58
    #25
    sadrek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet benim duygum kabardı bana dedin galiba senmi söyleyeceksin benim tarihimle ne yapacağımı. Biraz daha komplike hale getirelim. "Bencede Türkler emek hırsızı" diyenler hırsızdır ayrıca Türklüğünden nefret etmektedir. Mümkün olsa başka ülke vatandaşlığına geçmek istemektedir. Ayrıca manevi yönden kabaracak birşeyleri kalmamıştır. Ne olacak şimdi?
    Böyle üsluptaki birisiyle kesinlikle tartışmam, sana bu hayal dünyasıyla kolay gelsin.
  • 08-05-2015, 02:22:12
    #26
    DizayNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle üsluptaki birisiyle kesinlikle tartışmam, sana bu hayal dünyasıyla kolay gelsin.
    Kardeş yok öyle gönül koyup gitmek. Uslubumda birşey yok. Damarına basılan herkesin yazabileceği şeyler. Benim derdim Türk milletine genel olarak veya buradaki webmasterlara genel olarak emek hırsızı denmesidir. Burada işini hakkıyla yapan işini yaparken bilgisayar başında avucunun içi şapır şapır terleyen birçok arkadaş var. Bunların tümüne bir çırpıda hırsız denilemez. Ha vardır yapan orası ayrı. Yarın birgün vazgeçer diye umalım, dua edelim.

    Ama sen benim bu konuda -belki aşırı tamam ama- hassaslaştığımı görerek ilk mesajdakileri tekrarlayıp beni üzmeyi amaçlarsan bende aynı yola başvururum.

    Sen hiçbirşey kopyalamadınmı bir yerden veya arkadaşlarına anlattığın fıkralar veya ne bileyim haberler, çeşitli bilgiler, tasarımlarında esinlediğin resimler bunlara hep kaynak gösterdinmi. Hayır. İnternet işine girdiğinde işini iyi yapıyorsan kopyalanma ihtimalin kopyalanmama ihtimalinden oldukça fazla.

    Ancak birinin yaptığı bir işi kopyalayıp kaynak göstererek veya göstermeyerek onu ekmeğinden ediyorsan buna ne kul razı olur ne de Allah.

    Ayrıca insanların üslubuyla alçak görmek hangi uslüba sığar orasıda ayrı.

    Neyse...

    Gönül yıktıysak affola ancak yazdıklarına ve diğer arkadaşların yazdıklarına halen üzülüyorum buda bilinsin.
  • 08-05-2015, 02:24:46
    #27
    Üyeliği durduruldu
    haklı adam sırf bu yüzündne r10 da site satışını bıraktım. satışa çıkartığım her site satılmadan 1 hafta içinde 10 kopyasaı çıkıyor