kimse ynalış anlamasın. güzel site yapmakla olay bitmez. senden başkalarının çalmaması için önlem alacaksın. adam senden çalıyorsa kusura bakmayacaksın eksiğini kapatacaksın.

Biz işi bilip işe gitmeyiz. Kurnazlık değil zeka kullanmaktır biz türkler.

Sen oturur 500 kelime yazarsın sen yayınlarsın ama adamın site senden daha kaliteli direk yazını çalar o indexlettiriri. şimdi suç kimin elektrik idaresinin mi ? Suç sağlam site yapmayanın. 500 kelime yazmayı biliyoruz ama siteyi kaliteli boyuta getirmiyoruz.

Arabayı kilitliyoruz ama camlar açık. Yapacak bi şey yok. ben spama sonuna kadar karşıyım ama önce işin temelini sağlam atıp kopyalanmaması için çabalamalısınız.