Siteden içerik çekmeyi, bir dükkandan mal çalmak ile aynı şey olduğunu idrak edemiyor insanlar.
Çalınması kolay olan şey, yapılanın suçunu azaltmaz.
Sırf bu yüzden, kopyanlanması zor siteler yapmak gerek, ya da yabancı site yapmalı.
Emek Hırsızlığı
40
●3.032
- 08-05-2015, 11:34:50Yaw önce sunu dusunceksın sen Turkiyede tanıdıgın arkadasın kactanesı vıdeo cekıyor youtube koyuyor yada sen kendı vıdeonumu koyup kazanmayı beklıyorsun vs ordan burdan al editle koy yok efendim caldılar yok efendim kopyalandı...
Spam candır gerisi boş.. - 08-05-2015, 11:55:34Sağolsun 5846 sayılı fikir ve sanat eserlerini koruma kanunu sayesinde içeriklerimi koruyorum. Bir iki kişinin canını yaktıktan sonra abi abi diye yazmaya başlıyorlar.

Yazdığınız konuya katılıyorum. Diğer milletlerde konuda pek çok kişinin dediği spam yorum olayı vardır. Spam yorumlar bizim milletimizde de var. Bu apayrı konu.
Buradaki konu içerik hırsızlığı.
Açmış olduğum hitli yabancı sitelerde içeriğimin hiç kopyalandığına tanık olmadım.
Ama açmış olduğum Türk sitelerinde adam içeriği bırak siteyi kopyalıyor yetmiyor tasarımı kopyalamaya çalıyor. Elinde olsa siteyi elinden alıp kullanacak.
Ben yazılmış olan konuya katılıyorum. Ancak tüm Türkler'in tamamı için bu yakıştırmayı yapmak yanlış. - 09-05-2015, 07:05:47@DizayNet; Kendi milli duygularını böyle yapanlar yüzünden topluca ateşe atmak hem haksızlık hemde güvensizliktir. Her yerde her ülkede iyi kötü vardır bu onların komplesinin kötü olduğu anlama gelmez, bilgisayar programlarından bahsetmişsin dünyada kaç kişi kullanıyor o dediklerini lisansını alıp? sanki sen Türkler herşeyin beleşini kullanır gibi bir imaj veriyosun. Yabancılar bizden daha warezci yahu araştırmadan etmeden nasıl komple Türk insanına bunu yakıştırırsın ne hakla kusura bakma saçmalamışsın hazırcı olabiliriz içimizden 3 5 kişide spamcı hırsızda olabilir ama bu herkesin yaptığı anlamına gelmez hakaret ediyosun farkındamısın ? biraz titre kendine gel ırka dayandırıcaksan bizlerden başka çok ırk var hırsızlık yapan onlara laf et Türklüğüme kimse laf edemez kendinden büyük laflar etme.DizayNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendin forum üzerinde kaç ticaret yapmışsın şimdi bu dediğine göre sen nankörlük yapıyosun? madem bu kadar dertlisin değiştir TC vatandaşlıgından çık forumdada üyeliğini kapat yabancı forumlarda tasarımını yap? sen bir esnaf olarak daha nerde nasıl konuşacağını bilmiyosun ki kardeş esnaf adam bu denli kendini aşacak kelimeler etmez şimdi ben sana iş vermem bu laflarından sonra ha seninde ihtiyacın yoktur benim işime ama sen bu denli toprağındaki insanlara bu denli kötü ahlaklı diye bakarsan ki öyle, konuşmalarından bunu çıkarıyorum yazdıklarınıda alıntılıyorum tekrardan oku. Ben öyle özel mesajdan falan yazmam madem buraya laf ettin burda herkesin önünde cevaplandır konuyu sen büyüttün buralara getirdin şahsi algılama ama sen bu dediklerimi iyi anlarsan ne demek istediğimide çok iyi anlayacaksın tartışıcak bişey yok sen kararını vermiş belli bir yere odaklanmışsın çok yanlış yoldasın. Ayrıca tasarım işinde birebir özgün diye hiç bir zaman hiç bir meteryal olmaz mutlaka ama mutlaka çizimini taklit ettiğin biri olmuştur hiç bana deme yapmadım etmedim ben çok tasarımcı gördüm bu alıntı bile olmasa fikir taklitidir yani umarım ters düz cevaplar verip seviyeyi aşşağılara çekmezsin aksi halde uslubümde ona göre olur bilesin.
