• 07-05-2015, 17:23:00
    #10
    başlık acımasız ama bahsedilen mevzu büyük bir genelleme yapılması hariç doğru
  • 07-05-2015, 17:25:41
    #11
    Biraz maddi imkanla da alakası var. Parayı akıtırsan sağlam siteler ortaya çıkar. Başlık sert bir genelleme olmuş. Emek hırsızı olmayan çok insan var bu memlekette.
  • 07-05-2015, 19:27:13
    #12
    Türkler emek hırsızı değil, Türk bilişimcilerin önünü tıkıyorlar. İmkan sağlasalar bunların hiçbiri olmaz. Adam 589 milyon dolara siteyi okuttu.. Yaradan kimine çeşmeden bol bol gönderiyor.. Biz garibanlar damlasına muhtacız
  • 07-05-2015, 19:30:10
    #13
    Türkten başka dostun olmasın, Türkten başka düşmanında olmasın. Hakkıyla Türk olaydın aynı cümle içinde Türk ve hırsız kelimelerini kullanmazdın.

    ------

    Ayrıca şunuda ekleyim ve yabancıların neden böyle kaynak düşkünü olduklarınıda açıklayım. Yabancılar kaynak gösterilmeksizin en ufak bir içerik alıntılanmasını kendi menfaatlerine dönüştürmesini iyi bilirler. Sinekten yağ çıkarırlar hatta sinekten hiçbirşey çöpe gitmez. Hemen bir davayla alıntılanan içeriğin katbekat fazlasını kazanırlar. Bu yüzden hepsi birbirinden çekinir kaynak gösterir.

    Ama Biz Türkler öyle yapmayız. Kimimiz sineye çeker, kimimiz sadakamıza sayarız, kimimiz Allah'a havale ederiz, kimimizde ah eder geçer gideriz.
  • 07-05-2015, 19:42:07
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim spam sitelerini bile kopyalayanlar var
    saçmalamayın spamın ne optimizasyonun ne olduğunu bilmeden boş beleş konuşuyorsunuz

    Türkçe konuşan 70-80 milyon insan var altı üstü toplasan aklı başında web sitesiyle uğraşan yada komple spam yapan 5000 kişi bulamazsın

    ing konuşan sayısı neredeyse 500 katı var siz hiç hintlilere vs denk gelmemişsiniz
    spam yapıyorum yada bana spam yapıyorlar sanıyorsunuz.

    bırakın şu aşağılık kompleksini her lafta biz türkler ...
    katılıyorum. allah hiçbir webmasterı spamci bir hintli ile sınamasın. adamı google'a şikayet etmekten, dmca'ya başvurmaktan bıktım, o içerik çalmaktan bıkmadı. adama en sonunda para teklif ettim sitedeki içeriği çalmasın diye.kabul etmedi. her seferinde yeni bir siteyle geliyor ******. traji komik oldu iyice. benzer bir konuda bir türk arkadaşı uyardım, adam hemen kaldırdı. beterin beteri var beyler.
  • 07-05-2015, 20:07:16
    #15
    sadrek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkten başka dostun olmasın, Türkten başka düşmanında olmasın. Hakkıyla Türk olaydın aynı cümle içinde Türk ve hırsız kelimelerini kullanmazdın.
    yapma hocam bu kadar dar düşünceli olma. Youtube'da Türkler para kazanmadan önceki haline bak birde şimdiki haline bak. Aynı videodan onlarca var. Bunları yapanlar yabancılar mı ? Dizilab.com bak anında kopya siteleri çıktı. Kim açtı bu siteleri yabancılar mı ? Hadi interneti boşver çevrene bak herkes birbirinden bir şeyler koparmaya çalışmıyor mu ? Ülkenin %90 müslüman olup da kızlara yicekmiş gibi bakan bizim milletimiz değil mi ?
  • 07-05-2015, 20:16:30
    #16
    hayat acımasız iyiler kötüler her tarafımızda iyileri tanıdıkça insanları seviyorsun kötüleri tanıdıkça darbe yedikçe insanlardan nefret ediyorsun ama ne yapacaksın hayatın gerçeği bu
    ( araplar) sırf kendileri gibi inanmıyor diye insan kafasını kesen manyak milyonlarca hasta insan var şimdi tüm araplarmı kafa kesiyor tabiki hayır ve sen yarın ben dünyanın kirlenmesini istiyorum diye bir tarikat dernek aç arkanda binlerce manyak gelir hoşgörü yok emek şeref onur kavramları zaten işi boş laflar enazında bizde böyle diğerlerinde bilmiyorum
  • 07-05-2015, 20:38:13
    #17
    Cam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkler emek hırsızı değil, Türk bilişimcilerin önünü tıkıyorlar. İmkan sağlasalar bunların hiçbiri olmaz. Adam 589 milyon dolara siteyi okuttu.. Yaradan kimine çeşmeden bol bol gönderiyor.. Biz garibanlar damlasına muhtacız
    Eline geçen para 35 m$ yine yurtdışı kazandı para içerde kalmadı
  • 07-05-2015, 20:51:35
    #18
    onetwo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yapma hocam bu kadar dar düşünceli olma. Youtube'da Türkler para kazanmadan önceki haline bak birde şimdiki haline bak. Aynı videodan onlarca var. Bunları yapanlar yabancılar mı ? Dizilab.com bak anında kopya siteleri çıktı. Kim açtı bu siteleri yabancılar mı ? Hadi interneti boşver çevrene bak herkes birbirinden bir şeyler koparmaya çalışmıyor mu ? Ülkenin %90 müslüman olup da kızlara yicekmiş gibi bakan bizim milletimiz değil mi ?
    Benim kadar dar olunmasa bile senin kadar da geniş düşünceli olunmamalı. Arkadaşım bana ne youtube'daki videodan, ordaki resimden, burdaki yazıdan. Adam gitsin kimse ona söylesin, kimse onlar onlara söylesin. O adam videosunu kopyalamışta kaynak göstermemişte ne bileyim acun almışta Türkler hırsız olmuş. Sen kimsin Türkleri değerlendiriyorsun.

    Bence geniş düşünmemek lazım. Unutma sende bir Türksün; belkide değilsin bilmiyorum, ama Türksen Türklüğüne laf ettirme.

    Ayrıca madem lafı açıldı bişey daha söyleyim. Herkes kendine Türk herkes kendine Müslüman diyebilir. Ama millet her Türkü Türk, Allah ta her müslümanı Kul kabul etmez.