Türkler emek hırsızı değil, Türk bilişimcilerin önünü tıkıyorlar. İmkan sağlasalar bunların hiçbiri olmaz. Adam 589 milyon dolara siteyi okuttu.. Yaradan kimine çeşmeden bol bol gönderiyor.. Biz garibanlar damlasına muhtacız