Türkten başka dostun olmasın, Türkten başka düşmanında olmasın. Hakkıyla Türk olaydın aynı cümle içinde Türk ve hırsız kelimelerini kullanmazdın.

------

Ayrıca şunuda ekleyim ve yabancıların neden böyle kaynak düşkünü olduklarınıda açıklayım. Yabancılar kaynak gösterilmeksizin en ufak bir içerik alıntılanmasını kendi menfaatlerine dönüştürmesini iyi bilirler. Sinekten yağ çıkarırlar hatta sinekten hiçbirşey çöpe gitmez. Hemen bir davayla alıntılanan içeriğin katbekat fazlasını kazanırlar. Bu yüzden hepsi birbirinden çekinir kaynak gösterir.

Ama Biz Türkler öyle yapmayız. Kimimiz sineye çeker, kimimiz sadakamıza sayarız, kimimiz Allah'a havale ederiz, kimimizde ah eder geçer gideriz.