adam Türk derken ırkı kastetmiyor, bizleri, hepimizi kastediyor.
konuya gelince, olay böyle ve hep böyle olacak. çünkü biz üçüncü dünya ülkesiyiz ve bu durumdan kurtulmak gibi bir niyetimiz yok. bizde utanma duygusu azdı, artık hiç kalmadı. tabii bunun binlerce sebebi var. en başta eğitimin olmaması. yazıyı çalan **ç, emin ol hırsızlığın neden kötü olduğunu bile bilmiyor.